اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

دانشگاه ستاد تبلیغاتی هیچ کس نیست / جیره‌خوار کسی نیستم

استاندار مازندران گفت: دانشگاه ستاد تبلیغاتی هیچ کس نیست و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید دغدغه کاری داشته باشند و وظایف خود را انجام دهند.

دانشگاه ستاد تبلیغاتی هیچ کس نیست / جیره‌خوار کسی نیستم

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران اظهار داشت: موضوع پایان‌نامه‌ها باید شناسایی ظرفیت‌های استان باشد و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری نباید با این مواهب طبیعی در استان بیکار داشته باشیم و ذهن‌ها نباید به سمت ادارات برود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموختگان ما به دنبال استخدام در ادارات هستند، افزود: دانشگاه‌ها روی ظرفیت استان و زمینه اقتصادی موج‌آفرینی کنند و باید همه این فعالیت‌ها از منظر مقام معظم رهبری باشد.

استاندار با عنوان اینکه نباید خود را بی‌نیاز از فرمایشات مقام معظم رهبری بدانیم و بعد از قرآن و نهج البلاغه کتاب راهنما و نجات ما گفتمان مقام معظم رهبری است، بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی در این زمینه بی‌توفیق است.

طاهایی با اشاره به اینکه ادبیات انتخابات باید براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باشد، تصریح کرد: برخی مسئولان خود را بی‌نیاز از فرمایشات رهبری می‌دانند و این در حالی است که تنها راه مقابله با تهدیدات دشمن، استفاده از بیانات رهبری است.

وی تصریح کرد: نباید بیت‌المال را درگیر انتخابات کرد و این دغدغه مقام معظم رهبری است.

استاندار با اشاره به اینکه من جیره‌خوار هیچ کس نیستم، یادآور شد: من جیره‌خوار و بدهکار نظام، خون پاک شهیدان و جانبازان هستم.

طاهایی گفت: از اول انقلاب تا دولت نهم در استان مازندران 9 هزار کلاس درس ساخته شد که از این تعداد 8 هزار کلاس درس از آغاز دولت نهم و دهم ساخته شده است.

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا دولت احمدی‌نژاد یک‌هزار و 800 کیلومتر راه ساخته شد که یک‌هزار و 600 کیلومتر در دولت نهم و دهم ساخته شده است.

استاندار مازندران تاکید کرد: دانشگاه ستاد تبلیغاتی هیچ کس نیست و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید دغدغه کاری داشته باشند و وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/86016/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول