اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس:

از تبلیغات زودهنگام پرهیز شود

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی پرهیز از تبلیغات زودهنگام را خواستار شد و گفت: باید شرایط عادلانه و برابری در انتخابات حکمفرما شود.

از تبلیغات زودهنگام پرهیز شود

رسول خضری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری برگزار می‌شود لیکن انتظار می‌رود آئین‌های سیاسی اجتماعی مذکور در فضای آرام و توام با امنیت برگزار شود.

وی امانتداری را مهم‌ترین ویژگی برگزارکنندگان انتخابات عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه همه مسئولان برگزارکننده انتخابات اعم از بازرسان، مجریان و ناظران افراد مومن، متعهد و انقلابی هستند پس روحیه امانتداری دارند از‌ این‌رو پیش‌بینی می‌شود انتخابات‌های امسال در شرایط مطلوبی برگزار شود.

این نماینده مجلس پرهیز از اختلافات در شرایط کنونی را خواستار شد و افزود: کشورمان در آستانه برگزاری سه آئین سیاسی و اجتماعی قرار دارد به طوری که بعد از برگزاری انتخابات‌های فوق در ابعاد مختلف در کشورمان تحولاتی روی می‌دهد، چرا که سکانداران و صاحبان مناصب تغییر می‌کنند، پس باید در چنین شرایطی تلاش شود که آرامش در جامعه حکمفرما بوده و آرای مردم تحت تاثیر فضای جامعه قرار نگیرد.

خضری پرهیز از تبلیغات زودهنگام را خواستار شد و افزود: برای اینکه شرایط عادلانه و برابری در انتخابات حکمفرما شود لازم است که همه کاندیداهای ثبت‌نام‌کننده در زمان اعلام شده و در چارچوب قانون تبلیغات را آغاز کرده و در زمان تعیین شده به برنامه‌های تبلیغاتی خود پایان دهند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی توجه به منویات مقام معظم رهبری را در همه امور اعم از تبلیغات، تنظیم برنامه‌ها و چشم‌انداز و ... را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این راستا فرمایشاتی داشته و معیارهای انتخاب کاندید اصلح را عنوان کرده‌اند از این‌رو اقشار مختلف جامعه اعم از شرکت‌کنندگان در انتخابات و برگزارکنندگان آن به منویات رهبری باید توجه کنند تا انتخابات سالم و باشکوهی برگزار شود.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول