اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

چاپ 70 عنوان کتاب در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از چاپ 70 عنوان کتاب ، 40 عنوان بروشور و 10 عنوان نرم‌افزار در کردستان خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی در استان صورت گرفته است.

چاپ 70 عنوان کتاب در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مهدی خاموشی امروز در جمع مسئولان روابط عمومی و رابطین خبری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان کردستان در مجتمع فرهنگی نور سنندج اظهار کرد: قرآن کریم بهترین و زیباترین توصیفات را از بهشت کرده است در حالی‌که هیچ انسانی بهشت را ندیده اما با توصیفات آن همه انتظار دیدن بهشت را دارند.

وی با اشاره به این‌که اطلاع‌رسانی و انتقال اخبار و پیام نیز باید به‌گونه‌ای انجام شود که منجر به جذب مخاطب باشد، بیان کرد: توجه به چگونگی، چرایی، کیفیت و زمان انعکاس اخبار بسیار ضروری و قابل توجه است.

وی خطاب به مسئولان روابط عمومی و رابطین خبری تبلیغات اسلامی کردستان گفت: شما باید با تفکر درست، بدانید که چگونه کار کنید و چه چیزی را در چه زمانی به مخاطب عرضه کنید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی توجه به فرهنگ دینی از نگاه قرآنی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای این‌که بتوانید تاثیرگذاری لازم را در انعکاس مطلوب اخبار و رویدادهای سازمان داشته باشید باید احساس مسئولیت کنید و به رقیب توجهی نداشته باشید.

حجت‌الاسلام خاموشی با بیان این‌که مهم‌ترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی نشر معارف اسلامی است، گفت: باید اهداف سازمان با استقرار فضای مجازی، انعکاس مطلوب اخبار و برگزاری جلسه‌های مختلف برجسته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و همراهی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای توجه به اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکرد و فعالیت‌های این اداره‌کل راه‌اندازی سایت تبیان کردستان، راه‌اندازی سایت ستایشگران نور، راه‌اندازی سایت جمعیت بانوان فرهیخته، سایت هیئت‌های مذهبی و راه‌اندازی بخش کردی تبیان کشور را در دستور کار قرار داد و اجرایی کرد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری اضافه کرد: علاوه بر این، اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای انعکاس اخبار و مطالب خود در سایت سازمان تبلیغات اسلامی رتبه‌های برتر را در طول ماه‌های مختلف سال گذشته به خود اختصاص داده که نتیجه تلاش و همکاری مجموعه روابط عمومی استان و همراهی‌ همه‌جانبه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور است.

وی همچنین به چاپ 70 عنوان کتاب در استان کردستان، 40 عنوان بروشور و 10 عنوان نرم‌افزار اشاره کرد و گفت: این اقدامات در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی در استان صورت گرفته است.

رئیس اداره‌ روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این نشست با اشاره به افزایش تعداد اخبار سایت سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور اظهار کرد: استان کردستان یکی از استان‌های فعال در این زمینه بوده و در راستای انعکاس اخبار عملکرد و فعالیت‌های مجموعه اداره‌کل کردستان تلاش کرده است.

عباس لهراسبی افزود: خوشبختانه با تلاش گسترده‌ای که از سوی روابط عمومی ادارات استان‌های کشور انجام شد تعداد اخبار فروردین ماه 92 سایت سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به فروردین سال گذشته دو هزار خبر افزایش داشت.

وی در پایان به وجود مرکز اسناد در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این مرکز نیز با جمع‌آوری اسناد و عملکرد ادارات استان‌ها زمینه پیشبرد اهداف را بیش از پیش محقق کرده است و لازم است تمامی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کشور در این راستا نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/79007/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول