اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه:

کاری که در آن اخلاص باشد نیاز به تبلیغات ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه گفت: کاری که در آن اخلاص باشد، نیاز به تبلیغات ندارد.

کاری که در آن اخلاص باشد نیاز به تبلیغات ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید زین‌العابدین رضوی در نشست بسیجیان شهرستان عسلویه اظهار داشت: نقش بسیج در موفقیت‌های نظام اسلامی بی‌نظیر بوده و روزبه‌روز شاهد موفقیت و توانمندی بیشتر بسیجیان هستیم.

وی افزود: بسیج علاوه بر اینکه در دوران دفاع مقدس عملکرد ارزشمندی داشت در دوران سازندگی و بعد از آن نیز موفقیت بسیار زیادی داشته و امروز نیز در دفاع از ارزش‌ها شاهد حضور بسیج هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه با اشاره به ویژگی‌های شهید مطهری خاطر نشان کرد: شهید مطهری الگویی بی‌نظیر است و جوانان باید از ایشان الگوبرداری کنند.

رضوی با اشاره به صفات برتر شهید مطهری (ره)، اخلاص در عمل را از شرایط صعود انسان و نزدیک شدن به پروردگار دانست و گفت: کاری که در آن اخلاص باشد نیاز به تبلیغات ندارد.

وی افزود: کار اگر برای رضای خدا انجام داده باشید، نیاز به تقدیر و تشکر دیگران ندارد و اخلاص در عمل را در زندگی ائمه معصوم (ع) و یاران آنها به وضوح می‌توان دید.

رضوی تصریح کرد: جامعه ما در چنین روزهایی که نیاز به بصیرت و تشخیص راه را از بیراهه دارد؛ نیاز زیادی به اندیشه شهید مطهری و راه و روش ایشان دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عسلویه به مسئله انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: ملت ما همچون همیشه گوش به فرامین رهبری معظم انقلاب می‌دهند.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول