اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه علی بن ابیطالب (ع) عنوان کرد

تحقق اقتصاد مقاومتی با تشویق افراد به تولید

مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه علی بن ابیطالب (ع) از برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع برای تشویق افراد به تولید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد.

تحقق اقتصاد مقاومتی با تشویق افراد به تولید

سعید گلچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح فعالیت‌های انجام شده در سازمان بسیج مهندسین سپاه علی بن ابیطالب (ع) پرداخت و اظهار کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی لازم است دو بعد نظری و عملی به موازات هم پیگیری شود، به این معنی که همزمان با بحث‌های تئوری و فرهنگ‌سازی گام‌های اجرایی و عملیاتی نیز برداشته شود.

وی ادامه داد: یکی از راهکارها در این بخش، تشویق افراد به «تولید» بوده که در این راستا کارگاه‌های آموزشی متنوعی در این سازمان در حال برگزاری است و افراد جویای کار و حتی شاغلین می‌توانند با شرکت در این کارگاه‌ها در اوقات فراغت خود، با کم‌ترین سرمایه و با استفاده بهینه از امکانات موجود، ضمن کمک به نظام اسلامی برای خلع سلاح کردن جنگ اقتصادی دشمن، از منافع مادی و برکات معنوی فرهنگ کار و تولید نیز بهره‌مند شوند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه علی بن ابیطالب (ع) در ادامه به کلاس‌های برگزار شده توسط این سازمان اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های آموزشی از قبیل پرورش قارچ، ماهیان زینتی و سردآبی، زعفران، کود ورمی کمپوست، زنبور عسل، گیاهان دارویی، بلدرچین و اصول تغذیه مرغ‌های تخم‌گذار در این سازمان برنامه‌ریزی و اجرا شد؛ همچنین برای اثرگذاری بیشتر آموزش‌ها در پایان هر دوره بازدید عملی از کار افراد موفق در هر رشته در دستور کار قرار گرفت.

گلچی افزود: با هماهنگی انجام شده با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در پایان دوره آزمون برگزار شده و مدرک معتبر به افراد ارائه خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری این دوره‌ها با استقبال خوبی مواجه شده ‌است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده شده است با برگزاری این دوره‌ها برای اقشار مختلف در روستا‌ها و مناطق محروم ما نیز بتوانیم سهمی کوچک در خلق حماسه‌ای بزرگ داشته باشیم.

انتهای پیام/78009/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول