اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

بانوان در اقتصاد مقاومتی به سیره حضرت زهرا(س) توسل جویند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهترین الگو برای زنان در عرصه اقتصاد مقاومتی را توسل به سیره عملی حضرت زهرا دانست.

بانوان در اقتصاد مقاومتی به سیره حضرت زهرا(س) توسل جویند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری عصر امروز با حضور در جمع کارکنان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی که به مناسبت سال‌روز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این منطقه گفت: برای بانوان جامعه الگو گرفتن از انسان بی‌نظیری چون حضرت فاطمه زهرا (س) یک توفیق الهی است.

صابری افزود: وقوع انقلاب اسلامی، مقابله با توطئه‌های رنگارنگ علیه نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش‌های انقلاب در زمان دفاع مقدس مرهون الگو گرفتن بانوان از حضرت فاطمه زهرا (س) است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم‌ترین ویژگی حضرت فاطمه زهرا (س) دفاع از ولایت و امامت است که ایشان برای دفاع از امامت متحمل لطمات سنگینی شده و به شهادت رسیدند و امروز به برکت نظام اسلامی حضور در عرصه‌های مختلف و دفاع از ولایت و امامت برای عموم بانوان میسر بوده و عینیت دارد.

صابری خاطرنشان کرد: زندگی با قناعت و عزت و پرهیز از فرهنگ اسراف و همچنین اقتصاد مقاومتی وظیفه اصلی بانوان جامعه است و الگو گرفتن از زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) به طور کامل اقتصاد مقاومتی را محقق خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ویژگی دیگر حضرت فاطمه زهرا (س) را پیاده کردن کامل آداب اسلامی و نبوی ذکر کرد و افزود: امروز باید دید که تا چه اندازه سنت حضرت فاطمه زهرا (س) را در زندگانی خودمان پیاده کرده‌ایم.

اسدالله طاهری، مدیر منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبریک هفته زن و ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن خوش‌آمد گویی به استاندار از تلاش‌های کارکنان منطقه در خدمت رسانی به مردم تشکر کرد.

در پایان این مراسم به بانوان منطقه و جمعی از فرزندان کارکنان با نام و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) توسط استاندار لوح تقدیر و هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/2571/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول