اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال فرهنگی، اجتماعی:

کارآفرینی یکی از موثرترین مولفه‎های اقتصاد مقاومتی است

یک فعال فرهنگی، اجتماعی در گلستان گفت: یکی از بهترین مظاهر و موثرترین مولفه‎های اقتصاد مقاومتی توجه به کارآفرینی است که دانشجویان با استفاده از فرصت‎ها و ابزارهای موجود می‎توانند در اقتصاد کشور اثربخش و اثرگذار باشند.

کارآفرینی یکی از موثرترین مولفه‎های اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید قربان سیاه‎بالایی در جمع هیئت‌های مذهبی شهرستان گرگان اظهار داشت: هدف دشمن، فشار اقتصادی بر مردم است، تمرکز استکبار روی اقتصاد کشور، لطمه زدن به رشد ملی، اشتغال و اختلال در رفاه و آسایش مردم قرار گرفته و همواره از این راه تلاش می‎کند تا مردم را از نظام اسلامی جدا کند که متاسفانه برخی در داخل با این دسیسه دشمن همراهی می‎کنند.

وی با تاکید بر لزوم اقتصاد مقاومتی متذکر شد: یکی از بهترین مظاهر و موثرترین مولفه‎های اقتصاد مقاومتی توجه به کارآفرینی است که دانشجویان با استفاده از فرصت‎ها و ابزارهای موجود می‎توانند در اقتصاد کشور اثربخش و اثرگذار باشند.

حرکت رو به رشد نظام اسلامی هیچ‌گاه متوقف نمی‎شود

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه نظام اسلامی همواره از گردنه‎های سخت عبور کرده و هیچ‌گاه متوقف نشده است، ابراز داشت: دشمن با تمام تلاش‎هایی که علیه کشورمان انجام داد نتوانسته و نمی‎تواند به آرمان‎ها و اصول جمهوری اسلامی ایران خدشه‎ای وارد کند.

سیاه‎بالایی با بیان اینکه کشور ما همواره در شرایط تهدید به پیشرفت‎های زیادی رسیده است، خاطرنشان کرد: ایران با توکل به خدا و تحت فرامین ولایت در طول سال‎های متمادی در همه حوزه‎ها پیشتازی کرده است و توانسته در دستیابی به دانش‎های پیچیده، حوزه فناوری‎های نوین، صنعت هسته‎ای، هوا و فضا، سلول‎های بنیادین و ... به پیشرفت‎های برجسته‎ای برسد.

وی با تاکید بر اینکه کشور در مواجهه با چالش‎ها و تهدیدات دشمن در مقایسه با اوایل انقلاب به مراتب قوی‌تر شده است، اذعان کرد: کشور در هر برهه‎ای که در مقابل دشمن انعطاف نشان داد و با توجیه‎هایی عقب‎نشینی کرد، دشمن مواضع گستاخانه‎تری علیه کشورمان گرفته است.

اگر مقابل دشمن انعطاف می‎کردیم خبری از پیشرفت‎های هسته‎ای در کشور نبود

این فعال فرهنگی، اجتماعی افزود: زمانی که ادبیات مسئولان در گذشته به تعبیرات تملق‎آمیز نسبت به غرب و فرهنگ غربی آلوده شد، دشمنان، ایران را محور شرارت معرفی کردند لذا اگر در مقابل دشمن انعطاف به خرج می‎دادیم اکنون از پیشرفت‎های هسته‎ای در کشور خبری نبود و به نشاط علمی در چند سال اخیر دست پیدا نمی‎کردیم.

سیاه‎بالایی پیشرفت‎های مختلف در بخش‎های گوناگون را ماحصل تلاش جوانان برومند این مرز و بوم دانست و متذکر شد: اگر کشور در مقابل فشارهای دشمن از جمله تحریم‎ها مقاومت مدبرانه داشته باشد نه تنها حربه دشمن کُند خواهد شد بلکه تکرار چنین مواردی در آینده وجود نخواهد داشت.

کرسی‎های خدمت برای رفع و گره‎گشایی مشکلات جامعه است

وی پذیرش مسئولیت در جامعه اسلامی را یک رسالت مهم و اساسی برشمرد و اظهار داشت: مسئولانی که کرسی‎های خدمت را در نظام اسلامی قبول کرده‎اند مکلف هستند تا تدبیر منصفانه‎ای برای رفع و گره‎گشایی مشکلات جامعه داشته باشند.

این فعال فرهنگی، اجتماعی در پایان گفت: مسئولانی که از عهده مسئولیت‎ها بر نمی‎آیند ولی همچنان بر مسند قدرت تکیه زده‎اند باید بدانند که خیانت به مردم و جامعه کرده چراکه این رویه، گناهی نابخشودنی است.

انتهای پیام/83001/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول