اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز خلق حماسه اقتصادی است

امام جمعه بجنورد گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز خلق حماسه اقتصادی است.

اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز خلق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: دشمنان با راه‌های مختلف می‌خواهند مردم را نسبت به نظام دلسرد کرده و شرایط اقتصادی را برای مردم سخت کنند تا مردم را از پای درآورند اما مردم ایران اسلامی با اقتصاد مقاومتی می‌توانند بیش از پیش در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی افزود: مشکلات اقتصادی که امروز در جامعه و کشور ما وجود دارد نتیجه تحریم دشمنان و برخی مدیریت‌های نادرست اقتصادی است که با اقتصاد مقاومتی رفع خواهد شد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز حماسه اقتصادی است، گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی را در زندگی خود در تمام زمینه‌ها به کار گیریم.

وی با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در انتخابات همه سلیقه‌ها می‌توانند حضور داشته باشند و این نشانه باز بودن فضای سیاسی کشور است.

یعقوبی همچنین حماسه سیاسی را دارای چهار کلیدواژه اصلی دانست و افزود: مشارکت حداکثری نخستین کلیدواژه خلق حماسه سیاسی و به معنای حضور حداکثری مردم و تمام افکار و سلیقه‌ها در انتخابات است.

وی با بیان اینکه شعار انتخابات آزاد شعاری انحرافی است، اظهار کرد: انتخابات ایران همیشه به صورت آزاد و با سلامت کامل برگزار می‌شود.

امام جمعه بجنورد امنیت برگزاری انتخابات را کلیدواژه سوم خلق حماسه خواند و یادآور شد: بر همین اساس باید مراقب هرگونه ناامنی در فضای انتخابات باشیم و همه مردم چشم بینای نظام اسلامی در مواجهه با بداخلاقی‌ها باشند.

انتهای پیام/63001/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول