اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان:

حقوق معوقه بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان گفت: تا این لحظه هنوز حقوق و مطالبات معوقه بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت نشده و وعده‌های ارائه شده از سوی مسئولان بالادستی در این زمینه عملیاتی نشده است.

حقوق معوقه بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت نشده است

ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت رسیدگی به وضعیت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد اظهار کرد: براساس وعده‌های ارائه شده از سوی مسئولان مقرر شده بود که تمام حقوق و مطالبات معوقه بازنشستگان این صندوق در روز گذشته و حداقل تا امروز پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه 13 دی ماه امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه‌ای را با حضور هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و سازمان ایمیدرو برگزار کرده است، ادامه داد: در این جلسه یونس الستی به عنوان معاون مالی و اداری سازمان ایمیدرو اعلام کرده بود که براساس توافقات صورت گرفته صندوق بازنشستگی فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شده است.

مدیرعامل سازمان بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: همچنین اعلام شده بود که پرفراژ‌های حقوقی بازنشستگان صندوق فولاد کشور امروز صادر می‌شود و تمام حقوق و مطالبات معوقه بازنشستگان صندوق فولاد کشور پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تا این لحظه هنوز حقوق و مطالبات معوقه بازنشستگان صندوق فولاد کشور پرداخت نشده و وعده‌های ارائه شده از سوی مسئولان بالادستی در این زمینه عملیاتی نشده است، اضافه کرد: شنیده‌ها حاکی از این است که هیچ توافقی برای نقل و انتقال صندوق بازنشستگی فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت نگرفته است.

دستمزد با اشاره به اینکه در حال حاضر حمیدرضا فولاد‌گر به عنوان نماینده مردم اصفهان در مجلس وعده داده که فردا موضوع وضعیت صندوق بازنشستگان فولاد را در مجلس پیگیری می‌کند، تاکید کرد: وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید نسبت به این موضوع پاسخ بدهند که چرا هنوز بند 59 قانون بودجه امسال را نهایی نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دو ماه به پایان امسال بیشتر نمانده است و هنوز بازنشستگان صندوق فولاد کشور حقوق دو ماه گذشته خود را دریافت نکرده‌اند، افزود: متولیان امر باید به وضعیت صندوق بازنشستگی فولاد سریع‌تر رسیدگی کنند.

انتهای پیام/63004/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول