اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بازنشستگی استان اصفهان:

تجربه بازنشستگان در سازمان‏ها مورد استفاده قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بازنشستگی استان اصفهان گفت: دولت اجازه همکاری مجدد بازنشستگان با سازمان‏ها را داده است و از این طریق امکان استفاده از تجربه بازنشستگان وجود دارد.

تجربه بازنشستگان در سازمان‏ها مورد استفاده قرار گیرد

شهروز عبادی در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با فعالیت‏های سازمان بازنشستگی اظهار داشت: سازمان بازنشستگی تنها در چارچوب قوانین و مقررات عمل می‏کند، از قبیل پرداخت حقوق، اِعمال افزایش حقوق به انضمام برخی خدمات رفاهی، مانند، بیمه تکمیلی، اعزام بازنشستگان با تورهای سیاحتی و زیارتی و پرداخت وام ضروری و وام ودیعه مسکن به بازنشستگان، که از جمله خدمات سازمان بازنشستگی است.

وی در ادامه افزود: سازمان بازنشستگی این امکان را ندارد که خارج از چارچوب قوانین و مقررات فعالیت کند.

مدیر سازمان بازنشستگی استان اصفهان در ارتباط با استفاده از تجربیات بازنشستگان بیان داشت: با توجه به بخشنامه معاونت توسعه مدیریت، بازنشستگانی که مایل به همکاری با سازمان خود هستند، می‏توانند مجدد مشغول به کار شوند.

وی در مورد چگونگی فعالیت مجدد بازنشستگان تصریح کرد: بازنشستگان می‏توانند به صورت تمام‌وقت و یا خرید خدمتی با سازمان خود قرار داد ببندند و مشغول به کار شوند.

عبادی گفت: دستگاه‏ها اجازه همکاری مجدد با بازنشستگان را از دولت گرفتند و از این طریق امکان استفاده از تجربیات بازنشستگان وجود دارد.

وی در پایان در ارتباط با حق بیمه و حوادث اظهار داشت: حق بیمه و حوادث 3 میلیون تومان است و در سال 1391، حق بیمه و حوادث افزایش پیدا نمی‏کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول