اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازنشستگی استان اردبیل:

دولت خدمتگزار حقوق بازنشستگان را تا 50 درصد ارتقا داد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازنشستگی استان اردبیل گفت: با حرکت انقلابی دولت خدمتگزار احمدی‌نژاد در چند سال اخیر حقوق بازنشستگان تا 50 درصد افزایش یافته است.

دولت خدمتگزار حقوق بازنشستگان را تا 50 درصد ارتقا داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسدالله اشجعی ظهر امروز در جمع تعدادی از بازنشستگان و کمیته‌های کاری سازمان بازنشستگی اردبیل اظهار داشت: با حمایت دولت و تاکید شخص رئیس جمهور اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری بعد از سال‌ها متوجه بازنشستگان شد به طوری که در سال 87 تمام بازنشستگان با بهره‌مندی از اجرای این قانون توانستند به یکباره حقوق خود را با 50 درصد افزایش که پیش از آن حداقل حقوق و مزایا را دریافت می‌کردند بهره‌مند شوند.
وی بیان داشت: با اجرای این قانون در کنار افزایش 50 درصدی حقوق برخی مزایا و رفاهی نیز متوجه بازنشستگان شده به طوری که هر ساله نیز با دستور رئیس جمهور و تصویب مجلس شورای اسلامی بازنشستگان از افزایش حقوق و مزایا بهره‌مند می‌شوند.
رئیس سازمان بازنشستگی استان اردبیل یکی دیگر از اقدامات خوب انجام شده در دولت نهم و دهم را پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام کرد و افزود:‌ اکثر بازنشستگان هم اکنون پاداش پایان خدمت خود را بر مبنای حقوق و مزایای آخرین سال اشتغال خود دریافت می‌کنند به طوری که به ازای هر سال یک ماه پاداش می‌گیرند.
اشجعی در ادامه سخنان خود یادآور شد: با این اقدامات و برخی حمایت‌های انجام شده که در حقیقت یک حرکت و الگویی عبرت‌آموز بوده نسل امروز و کارکنانی که شاغل هستند به دیدن این حمایت‌ها به آینده کاری خود امیدوار بوده و با امید و نشاط بیشتر انجام وظیفه می‌کنند.
این مسئول اصلی‌ترین وظیفه صندوق بازنشستگی را برابر قانون تهیه و تامین حقوق بازنشستگان برشمرد و تصریح کرد: بعد از 30 سال خدمت آن هم خدمت صادقانه و راستین بازنشستگان ما حق استفاده و بهره‌مندی از مزایای آن را دارند که در این زمینه حرکت‌های خوبی انجام شده است.
رئیس سازمان بازنشستگی استان اردبیل به جنبه‌های رفاهی پرداخت شده به بازنشستگان از طریق صندوق بازنشستگی اشاره کرد و افزود: ما هم اکنون وام‌های ودیعه مسکن را به مبلغ 3 میلیون تومان با سود بانکی 4 درصد و وام ضروری را تا سقف 1.5 میلیون تومان با 8 درصد سود بانکی پرداخت می‌کنیم و در کنار آن تورهای زیارتی و سیاحتی نیز به اماکن مقدس راه‌اندازی کردیم تا بازنشستگان ما از این مزایا استفاده کنند.
اشجعی در ادامه سخنان خود تعداد بازنشستگان استان برا بیش از 13 هزار و 694 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 11 هزار و 167 نفر بازنشسته مرد و 2 هزار و 527 نفر بازنشسته زن هستند.
وی ادامه داد: این تعداد بازنشسته غیر از بازنشستگان برخی صندوق‌های دیگر بیمه‌ای است که شامل تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی لشکری و سازمان‌های تحت پوشش دیگر است.
رئیس سازمان بازنشستگی استان اردبیل متذکر شد: برای یکپارچه کردن ارائه خدمات و آمار در سال‌های گذشته شورای رفاهی در استان شکل گرفت که اعضای آن شامل مدیران تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی، کمیته امداد، بهزیستی و برخی نهادهای دیگر بود که در چند جلسه هم فکری و تعامل سعی کردیم کارهای مشترکی را انجام دهیم، اما بعد از ادغام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دستورالعملی در مورد شکل‌گیری این شورا ابلاغ نشده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول