اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران:

فعالیت سازمان بازنشستگان سپاه تداوم می‌یابد

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: با ارائه طرحی از سوی مقام معظم رهبری سازمان بازنشستگی سپاه و کانون‌های مرتبط با آن فعال شد و اقدامات مناسبی برای خانواده‌های بازنشستگان برنامه‌ریزی شد.

فعالیت سازمان بازنشستگان سپاه تداوم می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام مختار نظری ظهر امروز در دیدار بازنشستگان سپاه مازندران با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: یکی از طرح‌های اساسی که رهبر انقلاب اسلامی ایران بر اجرای آن تاکید داشت، همکاری بازنشستگان سپاه با این مجموعه بود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در این طرح اعلام کردند که باید از ظرفیت و خلاقیت‌های بازنشستگان سپاه برای حفظ و تعالی بسیج استفاده شود.

نظری ادامه داد: با ارائه این طرح، سازمان بازنشستگی سپاه و کانون‌های مرتبط با آن فعال شد و اقدامات مناسبی برای خانواده‌های بازنشستگان سپاه از طریق کانون‌های فرهنگی سپاه برنامه‌ریزی شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: بازنشستگان سپاه به عنوان پیشگامان اصلی جنگ و شهادت نقش راهبردی در دوران دفاع مقدس داشتند و بسیاری از آنها در جنگ آسیب دیدند.

وی ادامه داد: بازنشستگان سپاهی در شرایطی به ندای امام (ره) پاسخ دادند که کشور در شرایط بسیار دشواری قرار داشت.

این مسئول ادامه داد: بازنشستگان حال حاضر سپاه کشور زمانی به کمک کشور و نظام آمدند که دشمنان غربی و شرقی کشور و همزمان با آنها منافقین در داخل کشور قصد ضربه‌زدن به نظام را داشتند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه رزمندگان در دوران سخت دفاع مقدس کار هر کسی نبود.

وی تاکید کرد: بازنشستگان سپاه در مسیر و بطن انقلاب بودند و انقلاب را نیز تنها نمی‌گذارند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول