اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر تشریفات و امور پشتیبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خبر داد:

برگزاری سفرهای علمی و گردشگری ویژه بازنشستگان صنعت نفت

خبرگزاری فارس: مدیر تشریفات و امور پشتیبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری سفرهای علمی و گردشگری ویژه بازنشستگان صنعت نفت خبر داد.

برگزاری سفرهای علمی و گردشگری ویژه بازنشستگان صنعت نفت
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، هاشم حقیقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی قطب بزرگ اقتصادی کشور است و باید از ظرفیت‌های موجود در این منطقه استفاده بهینه کنیم.
وی افزود: پارس جنوبی می‌تواند مکانی ارزشمند برای بازدیدهای علمی و پژوهشی برای همه اقشار باشد.
مدیر تشریفات و امور پشتیبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری سفرهای علمی و گردشگری ویژه بازنشستگان صنعت نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: از آّبان ماه سال جاری تا کنون تعداد زیادی از بازنشستگان صنعت نفت از پارس جنوبی بازدید کردند. 
حقیقی یادآور شد: بازنشستگان صنعت نفت در قالب سفرهای علمی و گردشگری از سوی صندوق بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، از تاسیسات صنعتی، مکان‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری منطقه ویژه پارس بازدید می‌کنند.
وی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، سفرهای علمی و گردشگری را با هدف تکریم بازنشستگان و آشنایی آنان با تازه‌ترین تحولات صنعت نفت برگزار کرده و هماهنگی سفر آن عزیزان از تهران به عسلویه بر عهده شرکت اویک است؛ منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز مسئولیت ارائه خدمات تشریفات، پشتیبانی و آمد و شد سفر بازنشستگان را به عهده دارد.
حقیقی افزود: سفرهای علمی و گردشگری به پارس جنوبی در دو بخش شامل بازدید از تاسیسات نفتی ( فازهای مختلف پارس جنوبی، مجتمع‌های پتروشیمی، مجتمع بندری پارس) و بازدید از مکان‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری مانند جنگل حرا، خلیج نای‌بند، و همچنین خرید از بازارچه‌های سنتی و محلی نخل تقی و عسلویه انجام می‌شود.
مدیر تشریفات و امور پشتیبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: برنامه سفر بازنشستگان صنعت نفت به منطقه ویژه پارس از اواسط آبان آغاز شده و تا ششم آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول