اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سازمان بازنشستگی کشوری در خوزستان:

پرداخت آخرین معوقات بازنشستگان از ابتدای آذرماه

خبرگزاری فارس: مدیر کل سازمان بازنشستگی کشوری در خوزستان از پرداخت معوقات بازنشستگان از ابتدای آذرماه خبر داد.

پرداخت آخرین معوقات بازنشستگان از ابتدای آذرماه
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیمراد شیری عصر امروز در همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در محل تالار شهید سردار علی هاشمی استانداری اظهار داشت: مجموع پرداخت ماهانه حقوق به بازنشستگان در استان خوزستان بالغ بر ۲۸۵ میلیارد ریال است.
وی افزود: در زمان حاضر بیش از ۴۶ هزار بازنشسته کشوری از ۶۳ دستگاه اجرایی در استان خوزستان وجود دارند که سازمان بازنشستگی وظیفه رسیدگی به امور آنان را بر عهده دارد و خدماتی را در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به آنان عرضه می‌کند.
شیری اجرای طرح سفر‌های بازنشستگی موسوم به طرح «درخانه نمانیم» را در این راستا معرفی کرد و گفت: از سال ۸۷ تاکنون تعداد ۱۳ هزار بازنشسته خوزستان در قالب این طرح به سفرهای سیاحتی و زیارتی اعزام شده‌اند.
مدیرکل سازمان بازنشستگی کشوری در خوزستان اظهار داشت: در این طرح مبلغ ۳ میلیون ریال به هر بازنشسته به منظور انجام سفر به مناطق دلخواه پرداخت می‌گردد.
وی گفت: پرداخت این مبلغ از محل یارانه‌های دولتی صورت می‌گیرد و در زمان حاضر شرایط پرداخت برای تمامی متقاضیان در استان وجود دارد.
شیری همچنین به تلاش برای ارتقا جایگاه و منزلت بازنشستگان در خوزستان و فراهم کردن زمینه بیشتر فعالیت آنان در خارج از منزل خبر داد و گفت: به همین منظور اقدام به احداث خانه مهر استان شده است که مراحلی از ساخت را طی نموده است.
این مقام مسئول اظهار داشت: خانه مهر از امکانات مختلفی برخوردار بوده و شرایط را برای تداوم حضور بازنشستگان در عرصه‌های مختلف اجتماعی فراهم می‌نماید
مدیرکل سازمان بازنشستگی کشوری در استان خوزستان افزود: آنچه که یک بازنشسته نیاز دارد، تنها مادی نیست، بلکه وی نیازمند منزلت هم است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول