اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به هتک حرمت مقبره صحابه پیامبر اسلام صورت می‌گیرد

تجمع اعتراض‌آمیز جبهه فرهنگی مردمی سیستان و بلوچستان

در پی هتک حرمت به قبور مطهر صحابه باوفای پیامبر اسلام (ص)، جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تجمع اعتراض‌آمیزی خواهد داشت.

تجمع اعتراض‌آمیز جبهه فرهنگی مردمی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، جبهه فرهنگی مردمی سیستان و بلوچستان به صورت خودجوش فردا صبح در مقابل مسجد جامع زاهدان حرکت و تجمع اعتراض‌آمیزی انجام می‌دهد.

این تجمع اعتراض‌آمیز با هدف محکوم کردن کشتار مردم سوریه و توهین به مقدسات اسلام و تخریب و نبش مرقد «حجربن عدی» صحابی گرانقدر رسول مکرم اسلام و یار باوفای حضرت علی (ع)، «جعفر طیار» برگزار می‌شود.

روحانیون و علمای شیعه و سنی، جامعه فرهنگیان استان، نهادها و ادارات مختلف، بانوان، اساتید و دانشجویان و اقشار و گروه‌های مختلف مردمی نیز در این حرکت خودجوش حضور خواهند داشت.

بی شک این قبیل حرکات خودجوش مردمی نشان از بیداری و آگاهی مردم استان سیستان و بلوچستان دارد که به دست‌نشاندگان اسرائیل و آمریکا و سران کشورهای عربی که خودفروخته اربابان خود هستند و از گروه‌های تروریستی و وهابیون حمایت می‌کنند، بفهمانند که این اقدامات قبیح و شنیع دشمنان هرگز در وحدت بین مسلمین شکافی به وجود نخواهد آورد.

مردم سیستان و بلوچستان، شیعه و سنی بار دیگر از منطقه‌ای که نماد و تجسم زندگی مسالمت‌آمیز و وحدت محورانه دو مذهب بزرگ جهان اسلام است، اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و هر توطئه‌ای را در نطفه خفه خواهند کرد، چراکه اهانت به مقدسات مسلمانان از نظر شیعه و سنی محکوم و حرام است.

ملت‌های مسلمان و به ویژه مردم سخت کوش و شهیدپرور استان اعم از شیعه و سنی نسبت به توطئه طراحی شده، آگاه بوده و از هرگونه اقدام احساسی که قطعات پازل شوم دشمن را تکمیل می‌سازد دوری می‌کنند.

انتهای پیام/75002/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول