اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به اهانت وهابیون به صحابی پیامبر(ص)

دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند

دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان در اعتراض به اهانت وهابیون به صحابی پیامبر گرامی اسلام (ص) تجمع کردند.

دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در پی هتک حرمت و اهانت شورشیان افراطی در سوریه به مضجع شریف حجر بن عدی، صحابی پیامبر(ص) جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز همدان با تجمع در محوطه این دانشگاه انزجار خود را از این عمل زشت اعلام کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور همدان در این تجمع، منطق غیر عقلانی وهابیت را حاصل تفکرات غلط آمریکا و انگلیس بیان کرد و افزود: امروز وهابیت همان راهی را می‌رود که چند صد سال است اربابان آنان رفته و هیچ نتیجه‌ای نگرفته اند.

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی اظهار داشت: امروز برخی می‌خواهند از حقانیت دروغین معاویه دفاع کنند اما در این راه موفق نخواهند شد.

وی با بیان اینکه هنوز بعد از گذشت یک هزار و 400 سال، پیکر حجر بن عدی سالم از خاک بیرون آورده شد تصریح کرد: اهانت‌کنندگان با مخفی نگه داشتن بدن نمی‌خواهند تفکر علوی را به جهانیان نشان دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور همدان ادامه داد: اینکه بدنی با گذشت بیش از یک هزار سال هنوز سالم باشد نشانه‌های مهمی دارد ولی وهابیت از بیم این نشانه‌ها و بیداری مردم جهان آن را مخفی کرده است،

*آل سعود آلت دست اسرائیل شده است

به گفته وی آیا سالم بودن پیکر این صحابی گرانقدر رسول(ص) معنایی جز فضیلت این انسان می‌تواند داشته باشد؟

فلاحی با بیان اینکه اهانت به صحابه رسول خدا در فتوای اهل سنت مردود شده در ادامه گفت: آل سعود آلت دست اسرائیل گشته و مقابله با توهین به مقدسات را نیز به فراموشی سپرده است.

وی خاطرنشان کرد: آتش زدن قرآن، کشتن انسان‌ها، به دار آویختن کودکان و ده‌ها عمل غیر انسانی با کدام تفکر سازگاری دارد؟

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور همدان ابراز داشت: وهابیت با تفکر غلط خود در جهان به عنوان انسان‌های بی منطق شناخته شده‌اند.

در ادامه دانشجویان با قرائت بیانیه‌ای انزجار خود را از اهانت به صحابی پیامبر گرامی اسلام(ص) اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های پیام نور همدان به نوبه خود این جنایت بزرگ را به شدت محکوم کرده و به تمام مسلمانان به ویژه علماء و نخبگان سرار جهان اسلام اعلام می‌داریم که نسبت به خطر افراطی سلفیون تکفیری، آگاهی بیشتری داشته باشند و در یک صف مستحکم در مقابل این جریانات بایستند.

انتهای پیام/89017/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول