اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رژیم صهیونیستی سردمدار اهانت به اسلام

تجمع اعتراض‌آمیز مردم اردبیل در اهانت به مزار شریف حجر بن عدی

در پی اهانت به مزار شریف حجر بن عدی صحابه پیامبر مکرم اسلام (ص) و علی (ع) تجمع اعترا‌ض‌آمیز دانشجویان، طلاب و روحانیون در شهرهای مختلف استان اردبیل ادامه دارد.

تجمع اعتراض‌آمیز مردم اردبیل در اهانت به مزار شریف حجر بن عدی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دانش‌آموزان و دانشجویان مشگین‌شهر، خلخال و پارس‌آباد صبح امروز با برگزاری تجمع‌هایی این عمل موهن دشمنان اسلام را به شدت محکوم کردند.

در این تجمع اعتراض‌آمیز که در پارس‌آباد برگزار شد امام جمعه این شهرستان در سخنانی اظهار داشت: امروز در پشت پرده چنین اهانت‌های وقیحانه دست شرک‌آلود رژیم صهیونیستی معلوم و مشخص است.

حجت‌الاسلام ولی علوی با یادآوری اینکه این حمله ناجوانمردانه و اهانت بی‌شرمانه بدون پاسخ نمی‌ماند، افزود: اهانتی که امروز به بزرگان تشیع و قبور شریف برخی از صحابه رسول گرامی اسلام (ص) و حضرت علی (ع) می‌شود ناشی از کج‌فهمی گروه‌های تکفیری و وهابی است که هدف‌شان جز شعله‌ور کردن اندیشه خصومت و دشمنی در عالم اسلام چیز دیگری نیست.

در تجمع اعترا‌ض‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های بیله‌سوار نیز امام جمعه این شهرستان با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: این حمله با چراغ سبز آمریکا و با هدف ایجاد تنش در اطراف ایران صورت می‌گیرد و جای تعجب است که کشور همسایه ما ترکیه و قطر در این زمینه پیشتاز هستند.

حجت‌الاسلام کریم قیاسی اهانت به ساحت حجر بن عدی و همچنین جعفر طیار را یکی از اقدامات خبیث صهیونیسم توصیف کرد و یادآور شد: قطعاً این اهانت‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: دشمنان امروز سعی می‌کنند با هر ابزاری بین شیعه و سنی تفرقه بیندازند که قطعاً چنین اقدامی با اتحاد مسلمانان به شکست منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیروهای تکفیری در سوریه در آخرین جنایات خود با حمله وحشیانه به آرامگاه حجر بن عدی ضمن تخریب این آرامگاه، اقدام به نبش قبر این صحابه رسول گرامی اسلام (ص) و حضرت علی (ع) کردند.

حجر بن عدی شخصیت بزرگواری است که در سه جنگ دوران خلافت حضرت علی (ع) در رکاب آن حضرت بود و در سال 51 یا 53 هجری قمری به دست معاویه به شهادت رسید و مرقد این صحابه بزرگ پیامبر اکرم و حضرت علی (ع) در منطقه عذرا در نزدیکی دمشق است.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول