اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه‌شنبه این هفته انجام می‌شود

تجمع اعتراض‌آمیز دارالمؤمنین همدان در هتک حرمت به صحابی حضرت رسول(ص)

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در همدان از تجمع اعتراض‌آمیز مردم دارالمؤمنین همدان در پی هتک حرمت وهابیت به صحابی پیامبر(ص) خبر داد و گفت: این تجمع روز سه‌شنبه این هفته برگزار می‌شود.

تجمع اعتراض‌آمیز دارالمؤمنین همدان در هتک حرمت به صحابی حضرت رسول(ص)

حجت‌الاسلام ناصر نقوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری تجمع‌ اعتراض‌آمیز مردم دارالمؤمنین همدان در پی هتک حرمت وهابیون افزود: این تجمع به خاطر اعتراض به اقدام پلیدانه عوامل وهابیت در اهانت به حجر بن عدی، صحابی گرانقدر پیامبر اکرم(ص) و همچنین به آتش کشیدن مرقد مطهر جعفر طیار ساعت 10:30 سه‌شنبه جاری در میدان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی از تمام اقشار مختلف مردم به ویژه برادران سنی‌مذهبی خواست با شرکت در این مراسم مراتب اعتراض خود را اعلام کرده و انزجار خود را از این اقدام ددمنشانه نشان دهند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه وهابیت به دنبال جنگ بین شیعه و سنی است، تأکید کرد: ما باید هوشیارانه ضمن حفظ اتحاد عالم اسلام، از بروز جنگ فرقه‌ای که دلخواه وهابیت است، ممانعت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اهل تسنن جدای از وهابیت هستند، ادامه داد: باید برائت خود را از وهابیت اعلام کرده و در مقابل زیاده‌خواهی‌های آنها بایستیم.

نقوی با اشاره به اینکه اقدامات اخیر وهابیت نشانه عصبانیت آنها از اسلام و اسلام‌خواهان است، خاطرنشان کرد: وهابیت هر آن چه در چنته دارد برای ایجاد جنگ فرقه‌ای رو کرده و این گونه اقدامات نشان از آخرین تلاش‌ها برای مقابله با اسلام است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه با اتحاد جهان اسلام فرقه ضاله وهابیت هیچ کاری از پیش نمی‌برد، خواهان توجه به این امر مهم از سوی شیعیان و اهل تسنن شد.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول