اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

تجمع اعتراض‌آمیز مردم آستارا در محکومیت هتک حرمت صحابه پیامبر (ص)

جمع زیادی از مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان مرزی آستارا با تجمع اعتراض‌آمیز خود هتک حرمت صحابه پیامبر اکرم (ص) توسط دشمنان اسلام را محکوم کردند.

تجمع اعتراض‌آمیز مردم آستارا در محکومیت هتک حرمت صحابه پیامبر (ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، جمع کثیری از مردم مومن و ولایت‌مدار این شهرستان ظهر امروز با اعتراض و انزجار خود نسبت به اقدام شنیع تروریست‌های سوریه در هتک حرمت صحابه پیامبر اکرم (ص) اقدام آنها را محکوم کردند.

در این تجمع که با حضور جمع زیادی از مومنان و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد چندین نفر از علمای اهل تشیع و تسنن حضور داشتند.

علما با حضور خود ضمن اعلام وحدت و اتحاد اهل سنت و تشیع، اعلام داشتند که اقدام وقیحانه و بی‌شرمانه تکفیری‌ها، وهابیون و تروریست‌ها در هتک حرمت به صحابه پیامبر اکرم (ص) اوج رذالت و بی‌ایمانی عوامل آن دارد.

در این تجمع با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر»، «لا الله‌الا‌الله محمد رسول‌الله»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم»، «مرگ بر وهابی و مرگ بر انگلیس»، این جنایت وحشتناک را محکوم کردند.

دفتر امام جمعه و مدیریت اساتید و کارکنان و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) آستارا نیز با قرائت بیانیه‌ای را عنوان کردند: این اقدام ناجوانمردانه عناصر وهابی و سلفی که همزمان با کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌پناه سوریه انجام گرفت، قلب هر آزاده‌ای را به درد آورد و هیچ توجیه قابل قبولی را برای التیام قلوب انسان‌های خداپرست در هیچ مذهب و دینی باقی نگذاشت.

قطعاً عاملان این جنایات هولناک و نفرت‌انگیز از خاطرات بصیرت‌آموز مردان بزرگ تاریخ اسلام خشمناک بوده و کینه یک‌هزار ساله خود را از اسلام و ولایت‌مداری محبان اهل بیت (ع) را نسل به نسل و سینه به سینه به ارث برده و اکنون در سایه حمایت استکبار جهانی به مسلمان‌کشی و جنایات وحشتناک در کشورهای اسلامی به‌ویژه در کشور سوریه و اردن، عرصه را برای عقده‌گشایی و تاخت و تاز بر عقایدشان هموار دیده‌اند.

بدون تردید مسئولان و مجامع بین‌المللی مدعی حقوق انسان‌ها باید این بی‌حرمتی را دنبال و مسببان آن را بازخواست کرد.

مدیران، اساتید، کارکنان و طلاب حوزه علمیه، دفتر امام جمعه، مسئولان و مردم آستارا ضمن اعلام انزجار خود از سیاست‌های کثیف و مسبوق به سابقه استکبار جهانی در تفرقه‌افکنی بین ادیان و مذاهب، هتک حرمت به ساحت گرامی اصحاب رسول‌الله (ص) و از باوفاترین یاران پیشوای امامت و ولایت حضرت علی (ع) را به محضر امام زمان (عج) و اهل بیت (ع) و تمام مسلمانان جهان به ویژه شیعیان تسلیت گفتند و این رفتار مذبوحانه و افراطی را که نشانه تفکری ضاله و جاهلانه است را تقبیح و محکوم کردند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول