اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

10 پروژه در حوزه راه و شهرسازی چالدران در دست احداث است

فرماندار چالدران گفت: 10 پروژه در حوزه راه و شهرسازی چالدران در دست احداث است.

10 پروژه در حوزه راه و شهرسازی چالدران در دست احداث است

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 10 پروژه در حوزه راه و شهرسازی با اعتباری بیش از 87 میلیارد ریال در دست احداث است.

وی افزود: پروژه‌های «جاده چالدران»، «کشمش تپه»، «راه روستایی ساری اوجاق»، «تفت روان» و «امام قلی کندی» از مهم‌ترین این پروژه‌ها هستند.

قلی‌پور با اشاره به اینکه درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بالای 65 درصد است، اعلام کرد: چهار فقره از این پروژه‌ها امسال آماده بهره‌برداری خواهند بود.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، علاوه بر برخورداری شهروندان چالدران از راه مناسب و ایمن، شاهد بهره‌مندی واحدهای تولیدی و کارخانه‌های مستقر در این جاده‌ها از مزایای این طرح‌ها خواهد بود.

قلی‌پور با اشاره به هزینه‌های قابل توجهی که سالانه در راستای نگهداری راه‌ها هزینه می‌شود، اعلام کرد: در کنار توجه به تسریع روند تکمیل پروژه‌ها، باید به کیفیت اجرای آن‌ها نیز توجه ویژه داشت.

وی تاکید کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 30 هزار خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌‌مند می‌‌شوند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه شهرستان چالدران یکی از شهرستان‌های مرزی آذربایجان غربی است که پس از ارومیه، ‌بزرگ‌ترین مرز زمینی را با کشور ترکیه دارد، می‌توان با احداث و تسریع پرو‍ژه‌های راه‌سازی در این شهرستان، آن را به بزرگ‌ترین مرکز تجاری زمینی کشور تبدیل کرد و از این طریق اقتصاد کشور را توسعه بخشید.

انتهای پیام/61001/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول