اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بستک عنوان کرد

فراهم‌سازی مقدمات برگزاری انتخابات شوراها در بستک

بخشدار مرکزی شهرستان بستک از آماده بودن مقدمات برگزاری انتخابات شوراها و برگزاری سه مانور انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

فراهم‌سازی مقدمات برگزاری انتخابات شوراها در بستک

عبدالرسول قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک از آمادگی بخشداری مرکزی این شهرستان برای برگزاری سالم انتخابات خبر داد و گفت: مقدمات برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی فراهم است و لیست معتمدان برای تشکیل هیئت اجرایی با هماهنگی هیئت نظارت تهیه شده که هم زمان با دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور هیئت اجرایی تشکیل و روند فعالیت‌ها مطابق قانون انجام می‌شود.

وی گفت: بر اساس اصلاحاتی که در قانون انتخابات ایجاد شده است، سطح سواد داوطلبان برای شوراهای اسلامی روستاها تا 200 خانوار خواندن و نوشتن و از 200 خانوار به بالا دیپلم ملاک است.

این مسئول افزود: همچنین به استناد این قانون شوراهای اسلامی روستاها تا یک هزار و 500 نفر دارای سه نفر عضو اصلی و دو نفر علی البدل و بالای یک هزار و 500 نفر پنج نفر اصلی و سه نفر عضو علی البدل تعیین شده است.

برگزاری موفقیت‌آمیز مرحله سوم مانور انتخابات شوراهای اسلامی روستایی

قنبری در ادامه با اشاره به برگزاری سه مانور سراسری انتخابات افزود: بخش مرکزی بستک توانست در هر سه مرحله مانورها به سلامت عبور کند که این نشانگر تلاش و جدیت در امور است.

این مقام مسئول هدف از برگزاری مانور انتخاباتی را بررسی و سنجش توانمندی‌های زیرساخت‌های مخابراتی، فناوری و سخت‌افزاری سیستم‌های رایانه عنوان کرد.

قنبری تصریح کرد: کاربران بخشداری نسبت به تست استعلام نرم افزار شماره ملی و آزمایش میزان کارایی شبکه USSD و شبکه Dial-up را طی دو مرحله در سال 91 و مرحله سوم را با هدف تست سامانه جامع انتخابات (ثبت نام کاندیداها و تشکیل هیئت اجرایی فرضی) را در نوزدهم فروردین ماه سال 92 با موفقیت برگزار کردند.

انتهای پیام/88006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول