اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کاله مازندران راهی اردوی آماده‌سازی شد/ ملی‌پوشان به کاله ملحق می‌شوند

تیم والیبال کاله مازندران در حالی امروز برای برگزاری اردوی آماده‌سازی قبل دیدارهای آسیایی راهی تهران شد که بازیکنان ملی‌پوش آن روزهای آینده به تیم ملحق می‌شوند و ناسازگاری‌های فدراسیون والیبال با تیم‌های خصوصی همچنان ادامه دارد.

کاله مازندران راهی اردوی آماده‌سازی شد/ ملی‌پوشان به کاله ملحق می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، تیم والیبال کاله مازندران نماینده جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های قهرمانی والیبال بزرگسالان باشگاه‌های آسیا برای برپایی اردویی 10 روزه امروز راهی تهران شد.

این اردو در حالی عصر امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز می‌شود که شش بازیکن ملی‌پوش این تیم در اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان به سر می‌برند و ولاسکو اجازه پیوستن آنها به باشگاه کاله را نمی‌دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که ولاسکو طی روزهای آینده بازیکنان ملی‌پوش کاله را به این باشگاه ورزشی باز می‌گرداند در صورتی که شهرام محمودی پشت خط زن ارزنده والیبال کشورمان کاله را در رقابت‌های آسیایی همراهی نمی‌کند.

تمرینات تیم والیبال کاله مازندران که از هشتم فروردین ماه در سالن ورزشی نشاط آمل آغاز شده بود، می‌رفت در اردوی تهران با ملی‌پوشانی مانند عادل غلامی، شهرام محمودی، حمزه زرینی، محمد موسوی عراقی و فرهاد قائمی شکل و شمایل دیگری به خود بگیرد که این امر به روز پایانی هفته جاری البته بدون حضور محمودی موکول شد در حالی که با هماهنگی مسئولان تیم ملی قرار بود این بازیکنان 15 فروردین به کاله بپیوندند.

ولاسکو اعتقاد دارد که محمودی پشت خط زن ملی‌پوش کشورمان دچار مصدومیت است و نباید در جام باشگاه‌های آسیا به میدان رود اما هم‌اکنون این بازیکن با دیگر والیبالیست‌ها در تمرینات پرفشار و سخت اردونشینان شرکت داشته و در آمادگی به سر می‌برد.

البته تمرینات تیم کاله در آمل نیز زیر نظر بهروز عطایی سرمربی این تیم با جدیت و انسجام خاصی دنبال شد اما حضور ملی‌پوشان می‌توانست استحکام، آمادگی و هماهنگی تیمی را بیش از گذشته افزایش دهد.

باشگاه کاله اسامی 20 بازیکن را برای شرکت در این مسابقات به کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) اعلام کرده که در این فهرست 20 نفره نام والیبالیست‌های کمکی زیادی نظیر جواد محمدی‌نژاد، علی سجادی، مهدی بازارگرد، محمدطاهر وادی، علی حسینی، علیرضا مباشری، مهران زارع و رضا صفایی به چشم می‌آید ولی تاکنون حضور محمدی‌نژاد، سجادی و بازارگرد در این تیم قطعی است.

مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا امسال به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود که رقابت‌ها از اول تا نهم اردیبهشت با حضور کاله مازندران به عنوان تنها نماینده ایران اسلامی کار خود را پی می‌گیرد.

کاله مازندران در چهارمین دوره حضور خود در لیگ برتر والیبال دو عنوان سومی و دو عنوان قهرمانی را در کارنامه درخشان خود دارد و سال گذشته نیز با حضور در جام باشگاه‌های آسیا در میان تیم‌های قدرتمند این رقابت‌ها به مقام ارزشمند سوم قاره کهن دست یافت.

 فدراسیون والیبال نگاه خود به تیم‌های بخش خصوصی را تغییر دهد

هرچند قبول داریم که تیم ملی والیبال کشورمان در میدانی بزرگ باید در لیگ جهانی به دیدار تیم‌های بزرگ و صاحب‌نام دنیا برود ولی رقابت‌های قهرمانی والیبال بزرگسالان باشگاه‌های آسیا میدان و آوردگاهی بزرگ برای هر تیم باشگاهی است که باید مسئولان ارشد ورزشی نیز نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند و فدراسیون والیبال نگاه خود به تیم‌های بخش خصوصی را تغییر دهد.

اگر بازیکنان ملی‌پوش در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی خوش می‌درخشند حاصل تلاش، زحمت و همت شبانه‌روزی مسئولان، عوامل و کادر فنی باشگاه‌ها هستند.

در مدت مشابه سال گذشته نیز شاهد برخی ناسازگاری‌های مسئولان فدراسیون والیبال و تیم ملی در خصوص در اختیار قرار دادن بازیکنان ملی‌پوش کاله مازندران جهت حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا بودیم ولی بهتر است بدانیم در این میدان تیم‌های باشگاهی از کشورهایی نظیر قطر، چین، امارات و ژاپن با والیبالیست‌های مطرحی حضور داشته و حتی قطری‌ها نیز با خریدهای میلیاردی خود از کشورهای والیبالی اروپا سعی در تکرار قهرمانی دارند. 

-------------------------------

گزارش از قربانعلی مسافر

انتهای پیام/86012/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول