اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود خواستار شد

دوری از تنش و اختلاف‏افکنی در برگزاری انتخابات / تلاش همه برای اجرای قانون

فرمانده سپاه شاهرود گفت: دوری از تنش و اختلاف‏افکنی می‌تواند به برگزاری انتخاباتی آرام کمک کند و همه مردم و مسئولان باید در برقراری امنیت و اجرای قانون تلاش کنند.

دوری از تنش و اختلاف‏افکنی در برگزاری انتخابات / تلاش همه برای اجرای قانون

به گزارش خبرگزاری فارس شاهرود، عباس مطهری صبح امروز در نشست روشنگری که با حضور بانوان در مسجد امام حسین(ع) شهرک ولی‏عصر(عج) شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا حضور خود و دیگران را در عرصه انتخابات پررنگ‌تر از قبل سازیم و در این راه از رهنمودهای آیت‌الله خامنه‌ای که همواره راهگشای ماست، بهره بگیریم.

وی افزود: باید انتخابی داشته باشیم که هم به نفع کشور و مردم باشد و هم موجب مأیوس شدن دشمنان شود.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی آیت‌الله خامنه‌ای، اظهار داشت: ما باید گوش به فرمان امام خویش در این انتخابات نیز حماسه خلق کنیم و با حضور حداکثری و فعال در انتخابات موجبات رشد و عزت کشور را فراهم آوریم.

مطهری تأکید کرد: همه ما باید با شور و شعور و با درک کامل و آگاهی پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

وی خاطرنشان کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که اصلح باشد و در این راه معیارهای بیان شده از سوی  آیت‌الله خامنه‌ای به ما کمک خواهد کرد تا در فضایی برادرانه و با قانون‌مداری انتخاب خویش را انجام دهیم.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه هستند و همه به ویژه بسیجیان سلحشور باید هوشمندانه مراقب حرکات دشمن بوده و جامعه را از این تحرکات آگاه کنند.

مطهری بیان کرد: آرام نگه داشتن جامعه و دوری از تنش و اختلاف‏افکنی می‌تواند به برگزاری انتخاباتی آرام و امن کمک کند و همه مردم و مسئولان باید در برقراری امنیت و اجرای قانون تلاش کنند.

همچنین در این نشست پرسش و پاسخ در زمینه انتخابات و جریان‌های حاضر در آن صورت گرفت.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول