اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی هتک حرمت وهابیون به مرقد حجر بن عدی

کتابچه «حجرالخیر» چاپ و منتشر شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از چاپ و توزیع کتابچه «حجرالخیر» در استان چاپ و منتشر شد.

کتابچه «حجرالخیر» چاپ و منتشر شد

علی گرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به ارتش آزاد سوریه با حمله به مرقد مطهر حجر بن عدی و تخریب ضریح و نبش قبر آن صحابی پیکر تازه و آغشته به خون او را بیرون کشیده و با خود به سرقت بردند و دل همه مسلمانان را به درد آورد.

وی با محکوم کردن این اقدام نابخردانه گفت: در پی هتک حرمت وهابیون وابسته به استکبار جهانی به حرم و پیکر مقدس حجربن عدی کتابچه «حجرالخیر» که مروری است گذرا بر زندگانی سراسر عزت و افتخار این سرباز با وفای ولایت منتشر شد.

گرجی، ویژگی‌های منحصر به فرد حجربن عدی، نقش وی در حکومت امام حسن(ع) سیمای علمی، عملی، معنوی، اجتماعی و نظامی وی را از مهم‌ترین بخش‌های این کتابچه ذکر کرد و افزود: قلم در برابر بیان عظمت وی عاجز و ناتوان است و وی از یاران غیور و ثابت قدم امام حسن(ع) بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: حجربن عدی علاوه‌بر فضیلت‌های علمی، در بعد ایمان و بندگی پروردگار نیز مقامی والا داشت و عرفان عملی آن مرد خدا چنان بود که حتی  بسیاری از مخالفان تشیع نیز کرامت‌های روحی آن شیعه مخلص را تا مرز «مستجاب الدعوه» بودن نگاشته‌اند.

گرجی خاطرنشان کرد: این کتابچه با تیراژ 3 هزار نسخه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری طراحی و چاپ شده است.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول