اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

مجامع بین‌المللی جلوی هتک حرمت به اماکن مقدسه را بگیرند/ مسلمانان بر مشترکات تکیه کنند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه مسلمانان برای جلوگیری از اقدامات دشمنان باید بر مشترکات دینی تکیه کنند، گفت: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر هتک حرمت به اماکن مقدسه توسط سلفی‌ها و وهابی‌ها اهانت به حقوق بشری است.

مجامع بین‌المللی جلوی هتک حرمت به اماکن مقدسه را بگیرند/ مسلمانان بر مشترکات تکیه کنند

محسن صرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و به نمایندگی از مردم خمینی‌شهر که به حسینیه ایران معروف است، اهانت به پیکر مطهر حجر بن عدی و مقبره جعفر طیار را محکوم می‌کنم.

وی افزود: این گونه اقدامات پیغامی برای مسلمانان دارد بدین مضمون که مسلمانان از هر مذهبی باید دست به دست یکدیگر بدهند و بر مشترکات دینی خود تمرکز کنند تا تعداد انگشت‌شمار وهابیت با اعتقادات سست در سراسر جهان مجالی برای رسیدن به اهداف خود پیدا نکنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد: عاملان اهانت به اماکن مذهبی مطمئن باشند که در آینده‌ای نزدیک تاوان این بی‌حرمتی و اهانت را می‌چشند.

وی ادامه داد: به صورت جدی این درخواست را از سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوق بشری داریم که به اینگونه هتک حرمت‌ها و ورود به خط قرمزهای اعتقادی مسلمانان توسط وهابی‌های سلفی رسیدگی کنند تا جلوی خونریزی‌های بیشتر گرفته شود.

به گزارش فارس حجر بن عدی از صحابه فداکار رسول خدا (ص) و امیرالمؤمنین (ع) بوده است که در زمان حیات خود به مستجاب‌الدعوه بودن مشهور بود و حضرت علی (ع) در زمان حیات وی مژده شهادتش در راه دفاع از ولایت را به وی ابلاغ کرد.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول