اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان:

ایران محکومیت هتک حرمت به مقدسات را جهانی کند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان با محکومیت هتک حرمت به حجر بن عدی توسط وهابیت گفت: ایران باید از طریق دیپلماسی همه جهان را برای محکومیت هتک حرمت به مقدسات اسلامی متحد کند.

ایران محکومیت هتک حرمت به مقدسات را جهانی کند

محمود الفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه هتک حرمت به حجر بن عدی عملی شنیع است، اظهار داشت: هتاکی به مقدسات که عملی غیر اسلامی است این روزها به صورتی عادی در سوریه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هتک حرمت به حجر بن عدی و همه مقدسات اسلامی را محکوم می‌کنیم، ابراز داشت: مردم ایران باید این عمل زشت را محکوم کنند و از مجامع جهانی بخواهند که نسبت به هتاکی به مقدسات اسلامی عکس‌العمل نشان دهند. 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان در ادامه با بیان اینکه برای محکومیت عمل زشت هتک حرمت به حجر بن عدی باید دیپلماسی ایران فعال شود تصریح کرد: ایران باید از طریق دیپلماسی همه جهان را برای محکومیت هتک حرمت به مقدسات اسلامی متحد کند.

وی اضافه کرد: هتک حرمت به مقدسات با هیچ معیار انسانی و مذهبی منطبق نیست و این عمل در واقع نشانگر جاهلیت است که یک بار دیگر به شکل هتک حرمت به حجر بن عدی خود را نشان داده است.

الفت در ادامه با اشاره به اینکه در ایران برای مقابله با این هتاکی‌ها جهشی آغاز شده است، بیان داشت: هتاکان به مقدسات اسلامی مسلمان نیستند و به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند و در واقع هتک حرمت به حجر بن عدی یک طرح صهیونیستی است.

وی ابراز تصریح کرد: غرب برای مقابله با بیداری اسلامی کشورهای مسلمان و ایجاد روحیه بدبینی نسبت به مقاومت با ابزار سلفی‌ها این عمل را طراحی و اجرا کرده است.

انتهای پیام/89019/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول