اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

هتک حرمت در سوریه نشانگر هراس استکبار از گسترش اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به گسترش دین اسلام در کشورهای جهان، گفت: توسعه روزافزون دین اسلام، استکبار جهانی را به شدت هراسان کرده و به همین دلیل هر بار به طریقی قصد دارد این محبوبیت دین اسلام را خدشه‌دار کند.

هتک حرمت در سوریه نشانگر هراس استکبار از گسترش اسلام است

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با محکوم کردن جنایت تخریب مرقد حجر بن عدی اظهار کرد: این هتک حرمت و جسارت احمقانه از سوی استکبار و با هدف تفرقه‌افکنی میان مسلمانان انجام گرفت.

وی با اشاره به گسترش دین اسلام در کشورهای مختلف جهان، افزود: توسعه و گسترش روزافزون دین اسلام استکبار جهانی را به شدت هراسان کرده و به همین دلیل هر بار به طریقی قصد دارد این محبوبیت و مقبولیت دین اسلام را خدشه‌دار کند.

نکونام با بیان اینکه استکبار جهانی نابودی خود را در گسترش دامنه اسلام می‎بیند، تصریح کرد: برهمین اساس با توسل به هر ابزار و راهکاری درصدد این است که از گسترش اسلام جلوگیری کند و منافع خود را نجات دهد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: هتک حرمت و تخریب قبور بزرگان دین اسلام به دست افرادی که خود را طرفدار اسلام و توحید ناب معرفی می‌کنند یکی از مهم‌ترین این راهکارها است.

نکونام با بیان اینکه هتک حرمت در بین هیچ یک از فرق اسلامی جایگاهی ندارد، خاطرنشان کرد: این رفتارها و اقدامات غیراخلاقی و غیرانسانی در میان هیچ یک از فرق اسلامی جایگاه نداشته بلکه بسیار زشت و ناپسند هم است.

وی با بیان اینکه پیروزی نهایی متعلق به اسلام و مسلمانان است، اظهار کرد: دشمن با این اقدامات نمی‌تواند راه به جایی ببرد و به مقصد خود برسد بلکه چهره زشت خود را بیش از پیش نمایان می‎کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اسلام با عزت و افتخار مسیر الهی خود را طی می‎کند تا پرچم کفر و ظلم برچیده شود و صلح و عدالت جهانی حاکم شود.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول