اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و شهرسازی خوسف:

خوسف دارای 824 کیلومتر راه روستایی است

سرپرست اداره راه و شهرسازی خوسف گفت: طول راه‌های خوسف یک‌ هزار و 359 کیلومتر است که از این میزان 824 کیلومتر راه روستایی است.

خوسف دارای 824 کیلومتر راه روستایی است

سید مهدی قریشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: راه‌های اصلی و فرعی شهرستان خوسف 535 کیلومتر است.

505 کیلومتر راه روستایی خاکی است

وی از آسفالت 319 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد و یادآور شد: همچنین 505 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان فاقد راه آسفالت هستند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی خوسف با اشاره به پروژه‌های اداره راه و شهرسازی خوسف گفت: در سال گذشته تکمیل راه فرعی آب گرم لوت و حدود چهار پروژه در راه‌های روستایی این شهرستان انجام شده است.

قریشی با بیان اینکه تاکنون 17 کیلومتر از 70 کیلومتر راه فرعی آب گرم لوت آسفالت شده است، تصریح کرد: در سال گذشته 167 میلیون تومان به این طرح اختصاص یافت.

هزینه‌کرد 100 میلیون تومانی برای بازسازی راه‌ها

وی به فعالیت راهداری زمستانی این اداره اشاره کرد و متذکر شد: در فصل زمستان با همکاری و تلاش راهداران در راه‌های روستایی آرک، بنیاباد، گل و ایلکی شهرستانک مشکلی ایجاد نشده است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی خوسف با اشاره به سیل‌های رخ داده در این شهرستان افزود: راه‌های روستایی خاکی خوسف بر اثر سیل سه نوبت به طور کامل تخریب و بلافاصله توسط راه و شهرسازی این شهرستان ترمیم شد.

قریشی متذکر شد: در سال گذشته 100 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی محورهای خسارت‌دیده روستایی این شهرستان اختصاص یافت.

وی از اختصاص 100 میلیون تومان برای راه‌های روستایی اکبرآباد و مزار شاه سلیمان علی خبر داد و اذعان داشت: همچنین در سال گذشته برای تکمیل و تجهیز لرزه‌نگاری باند پهن بصیران 60 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/69010/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول