اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد

پرداخت 420 میلیارد تومان تسهیلات به مسکن مهر خراسان جنوبی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تاکنون 420 میلیارد و 275 میلیون تومان به متقاضیان مسکن مهر در خراسان جنوبی پرداخت شده است.

پرداخت 420 میلیارد تومان تسهیلات به مسکن مهر خراسان جنوبی

مسعود مالکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: با اجرای طرح مسکن مهر مشکل تامین مسکن برای گروهی از افراد که خانه‌دار نیستند حل شده است.

وی با اشاره به تسهیلات داده شده به متقاضیان ادامه داد: تاکنون 420 میلیارد و 275 میلیون تومان به متقاضیان مسکن مهر در خراسان جنوبی پرداخت شده است.

بیش از 8 هزار واحد آماده تحویل است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه از این میزان تسهیلات 301 میلیارد و 585 میلیون تومان به شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت داده شده است، گفت: همچنین 118 میلیارد و 690 میلیون تومان به شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت پرداخت شده است.

مالکی با اشاره به واحدهای مسکن مهر آماده تحویل در خراسان جنوبی متذکر شد: در سطح استان 8 هزار و 600 واحد آماده تحویل شده است.

وی با بیان اینکه مساحت واحدهای آماده تحویل 860 هزار متر مربع است، یادآور شد: برای آماده‌سازی این واحدها بالغ بر 258 میلیارد تومان هزینه شده است.

افتتاح 586 واحد در سال 89

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به واحدهای آماده تحویل به متقاضیان مسکن مهر این استان اضافه کرد: از این میزان 7 هزار و 350 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت آماده شده است.

مالکی از آماده بودن یک‌هزار و 100 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: تعداد 150 واحد در بافت فرسوده این استان آماده واگذاری است.

وی با بیان اینکه در سال 89 تعداد 586 واحد در خراسان جنوبی افتتاح شده، اضافه کرد: از این تعداد 512 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به واحدهای تحویل داده شده در سال 89 خاطر نشان کرد: تعداد 74 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت تحویل داده شده است.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول