اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان بویین زهرا خبر داد

اجرای طرح پرورش شکوفه‌های بهشتی در بویین زهرا

مسئول جامعه بسیج بانوان شهرستان بویین زهرا گفت: طرح پرورش شکوفه‌های بهشتی ویژه نونهالان دختر در این شهرستان اجرا شد.

اجرای طرح پرورش شکوفه‌های بهشتی در بویین زهرا

خدیجه رحیمی‌شالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با تبیین منزلت و جایگاه زن در جامعه اسلامی اظهار داشت: خداوند از طریق کلام وحی جایگاه زن را برای پیامبر تبیین کرد و این درست در زمانی بود که اعراب اهمیتی به نقش زن نمی‌دادند و آن را ترد می‌کردند.

وی با بیان اینکه امروز ارزش و جایگاه زنان پس از یک‌هزار و 400 سال با اسم حضرت زهرا (س) عجین و پیوند خورده است، تصریح کرد: تبیین زندگی عبادی، اجتماعی و فردی بانوان صدر اسلام وظیفه بانوان کنونی است.

مسئول جامعه بسیج بانوان شهرستان بویین زهرا بر لزوم شناسایی سیره حضرت فاطمه (س) تأکید کرد و گفت: امروز بسیج بانوان در راستای ترویج فرهنگ فاطمی و الگوگیری از این بانوی بزرگوار گام بر می‌دارد.

وی فرهنگ‌سازی را گامی برای ترویج فرهنگ فاطمی دانست و تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های تربیتی، ورزشی و همایش پیاده‌روی بانوان طی هفته گذشته در شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین زهرا اجرای طرح پرورش شکوفه‌های نونهال و برپایی نمایشگاه نقاشی را از رویکرد‌های فرهنگی اقشار بسیج بانوان شهرستان بویین زهرا عنوان کرد.

انتهای پیام/77005/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول