اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

بودجه پارک بانوان راور تامین می‌شود

فرماندار راور گفت: بودجه لازم برای تکمیل پارک بانوان شهرستان راور طی سال جاری تامین می‌شود.

بودجه پارک بانوان راور تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، شریفی در دیدار با اعضای کمیته امور بانوان فرمانداری شهرستان راور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و مادر اظهار داشت: شخصیت والای حضرت زهرا (س) باید الگو و سرمشق بانوان در زندگی باشد.

وی افزود: از آنجا که زن نقش اصلی تربیت فرزندان را در خانواده برعهده دارد، یکی از ویژگی‌های اساسی زن در دین اسلام حفظ عفت و پاکدامنی است تا بتواند در دامن خود فرزندان سالم بپروراند.

فرماندار زرند نقش و حضور زن در تمام عرصه‌ها به ویژه در دوران پیروزی انقلاب و پس از آن در رشد و تعالی کشورمان موثر دانست و خواستار تلاش برای فرهنگ‌سازی به منظور مشارکت هر چه بیشتر زن در امور جامعه شد.

شریفی یکی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان زرند را احداث پارک بانوان راور در محل شهرداری بیان کرد و گفت: احداث پارک مذکور با اعتبار 800 میلیون ریال از محل بودجه فرهنگی آغاز شده که ان‌شاء‌الله در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری اعتبار کافی در نظر گرفته می‌شود و امیدواریم با اختصاص اعتبار مذکور شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در سال جاری بتوان با اختصاص اعتبار در آماده‌سازی فضاهای مناسب تفریحی و ورزشی ویژه بانوان در شهرستان گام موثری برداشته شود.

به گزارش فارس در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از اعضا کمیته امور بانوان فرمانداری شهرستان راور تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/80012/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول