اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان خبر داد

پرداخت 6 میلیارد ریال وام به مددجویان کمیته امداد ماهنشان

مدیر کمیته امداد امام خمینی ماهنشان از پرداخت 6 میلیارد ریال وام به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 6 میلیارد ریال وام به مددجویان کمیته امداد ماهنشان

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: توانمند‌سازی و خودکفایی مددجویان از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های زیرپوشش است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان به ویژه در دهه چهارم فعالیت این نهاد مورد توجه ویژه قرار گرفته است، اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته بسیاری از خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد با اجرای طرح‌های اشتغال خودکفا شده و توان اداره زندگی خود را به صورت مستقل دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید اقدامات چشمگیری در شهرستان انجام شده است، افزود: در این مدت 85 فقره وام در قالب طرح‌های خودکفایی و اشتغال مددجویان از محل منابع کمیته امداد به مددجویان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه برای پرداخت این تعداد وام 3 میلیارد و 705 میلیون و 525 هزار ریال هزینه شده است، گفت: اغلب طرح‌هایی که توسط کمیته امداد ماهنشان در این مدت اجرایی شد، شامل رشته‌های کشاورزی، دامداری، دامپروری و ... بود.

غفاری همچنین با اشاره به اینکه سال گذشته 2 میلیارد و 329 میلیون و 879 هزار و 996 ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد ماهنشان پرداخت شد، اضافه کرد: این مبلغ وام به 321 مددجوی ماهنشانی از محل منابع کمیته امداد پرداخت شد.

وی به پرداخت 40 فقره وام بانکی به مددجویان این نهاد نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه مبلغ 800 میلیون ریال هزینه شد.

*پرداخت 855 میلیون ریال به مددجویان ماهنشانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان به پرداخت کمک‌های موردی ویژه به مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: این کمک‌ها در راستای ارائه خدمات هدفمند به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به هزار و یک خانوار از این نوع کمک‌ها بهره‌مند شدند، اضافه کرد: در راستای بهره‌مندی این خانواده‌ها مبلغ 855 میلیون و 500 هزار ریال هزینه شده است.

غفاری با اشاره به اینکه کمک‌های موردی ویژه به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده است، گفت: حل مشکلات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی و ... از موارد پرداخت کمک‌های موردی ویژه است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول