اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

دستگیری 13 سارق در قزوین

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 13 سارق و کشف 15 فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری 13 سارق در قزوین

محمدقربان عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو در شهر قزوین، مأموران انتظامی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری 13 قزوین روز گذشته فردی را به اتهام سرقت داخل خودرو دستگیر کردند که متهم به ارتکاب چهار مورد سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن معترف شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در اقدام دیگری مأموران کلانتری 14 قزوین نیز با دستگیری یک سارق، دو فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان کشف کردند.

عسگری دستگیری یک سارق و کشف یک مورد سرقت داخل خودرو توسط مأموران پاسگاه کورانه قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در این شهرستان نام برد.

این مسئول اضافه کرد: در شهرستان تاکستان نیز مأموران انتظامی این شهرستان با دستگیری یک سارق داخل خودرو، یک مورد از این نوع سرقت را کشف کردند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین دستگیری سه سارق هنگام زورگیری و سرقت احشام را از دیگر اقدامات مأموران انتظامی شهرستان تاکستان در روز گذشته برشمرد.

عسگری ابراز داشت: مأموران انتظامی شهرستان آبیک نیز روز گذشته با دستگیری دو سارق سیم برق به همراه 140 متر کابل برق سرقتی، دو مورد از این نوع سرقت را کشف کردند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: در اقدامی دیگر این مأموران موفق شدند فردی را به همراه آهن‌آلات سرقتی از یک باغ دستگیر کنند.

این مسئول دستگیری یک سارق موتورسیکلت، یک نفر جیب‌بر و یک سارق صندوق‌ صدقات را از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان قزوین در روز گذشته برشمرد.

انتهای پیام/2667/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول