اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دستگیری اعضای باند مخوف سرقت به عنف در یاسوج

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند مخوف سرقت به عنف در یاسوج خبر داد.

دستگیری اعضای باند مخوف سرقت به عنف در یاسوج

سردار علیرضا عادلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از دستگیری سه سارق به عنف مسافرنما در یاسوج خبر داد و گفت: سه مرد جوان که در خیابان‌های شهر یاسوج به عنوان مسافر، خودرویی را به مقصد بیرون از شهر کرایه و در بین راه با تهدید چاقو و ضرب و شتم راننده اقدام به ربودن خودرو می‌کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در تحقیق از مالباختگان مشخص شد سارقان پس از سوار بر خودرو به عنوان مسافر، دو نفری که در صندلی عقب بودند با تهدید رانندگان، کارت‌های عابر بانک و وجه نقد آن‌ها را به زور از جیبشان درآورده و پس از ضرب و شتم آن‌ها را به بیرون از خودرو پرتاب و متواری می‌شدند.

عادلی در ادامه افزود: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری این باند در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با ارائه مشخصات سارقان توسط مالباختگان، مأموران پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و شناخت متهمان سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی یکی از سارقان را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آن را دستگیر کردند.

این مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های خود علاوه بر اعتراف به چندین فقره سرقت به عنف در شهر یاسوج، دو هم‌دست خود را معرفی کرد که با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها نیز دستگیر شدند.

سردار عادلی یادآور شد: سارقان در محورهای مواصلاتی استان رانندگان کامیون‌ها و ماشین‌های که در جاده برای استراحت و یا تعمیر توقف کرده بودند، حمله‌ور می‌شدند و اقدام به ربودن اشیاء قیمتی، وجه نقد و دیگر وسایل رانندگان می‌کردند.

انتهای پیام/82011/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول