اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

دستگیری 429 سارق در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: فروردین ماه سال جاری 429 سارق در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند.

دستگیری 429 سارق در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز رسول النقی‌پور در نشست خبری که در سالن جلسات آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: فروردین‌ ماه سال جاری 900 فقره انواع سرقت توسط پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی کشف شد.

وی افزود: از مجموع 900 فقره سرقت کشف شده، 95 فقره سرقت از منزل، 31 فقره سرقت از مغازه، 140 فقره سرقت از اماکن خصوصی، 57 فقره سرقت خودرو،50 فقره سرقت موتورسیکلت، 296 فقره لوازم و قطعات داخل خودرو، 29 فقره سرقت احشام، پنج فقره کیف‌قاپی، دو فقره جیب‌بری و 195 فقره سایر سرقت‌ها گزارش شده است.

النقی‌پور به دستگیری 429 سارق و هفت مال‌خر در فروردین ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: 242 نفر از این افراد سابقه‌دار بودند و 197 نفر سابقه سرقت نداشتند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی به معتاد بودن 322 نفر از مجموع سارقان دستگیر شده در فروردین ماه سال جاری اشاره کرد و ابراز داشت: ارزش اموال مسروقه کشف شده در این مدت 681 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه میزان کشف جعل و کلاه‌برداری در فروردین‌ ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 54 درصد افزایش یافته است، اعلام کرد: در این مدت 137 فقره جعل و کلاه‌برداری اتفاق افتاده است که 111 فقره از آن‌ها کشف شده است.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول