اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه خبر داد

دستگیری کلاهبرداران 2 میلیاردی در کرمانشاه

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه گفت: پلیس آگاهی استان کرمانشاه موفق به دستگیری کلاهبرداران 2 میلیارد تومانی در قالب مشاورین املاک شده است.

دستگیری کلاهبرداران 2 میلیاردی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار کریم کشوری در جلسه‌ای که در محل پلیس آگاهی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: به دنبال مراجعه و شکایات مردمی مبنی بر کلاهبرداری با سندسازی و جعل املاک فروخته شده، پلیس آگاهی استان کرمانشاه با انجام کار اطلاعاتی، موفق به کشف باندی کلاهبردار در شمال شهر کرمانشاه شد.

کشوری با بیان اینکه به دنبال این کلاهبرداری، 4 کلاهبردار دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شد، تصریح کرد: این باند در پوشش مشاور املاک از تعداد 100 نفر کلاهبرداری کرده است که ارزش اموال 2 میلیارد تومان بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون پلیس آگاهی استان کرمانشاه موفق به کشف و دستگیری 13 باند سارق، جعل و کلاهبرداری شده است، تصریح کرد: در سال‌جاری 37 نفر دستگیر و 300 مورد انواع اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی به کشف 4 باند سرقت خودرو اشاره کرد و افزود: از این باندها 16 خودرو کشف شد و مجرمان آن شناسایی و در اختیار مرجع  قضایی قرار گرفتند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پلیس آگاهی استان کرمانشاه توفیقات خوبی در راستای کشف کالای قاچاق به دست آورده، به سارقان هشدار داد و گفت: سارقان بدانند جایی برای ماندن در استان ندارند و اگر کوچک‌ترین خلافی مرتکب شوند در چنگال پلیس گرفتار خواهند آمد و با برخورد قاطعانه دستگاه قضایی مواجه می‌شوند.

به گفته وی پایش تصویری نیروی انتظامی در حوزه ترافیک و امنیت انتظامی نسبت به گذشته بیشتر شده و پلیس استان کرمانشاه اشراف بیشتری نسبت به وضعیت شهر دارد و مردم استان کرمانشاه همیشه یار و یاور پلیس بوده‌اند در دادن اخبار و اطلاعات به ما کمک کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه، به اجرای مستمر طرح امنیت اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: با هنجارشکنی، مزاحمت صوتی، سگ‌گردی ، عربده کشی و...برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه به صورت جدی، افرادی به عنوان اراذل و اوباش وجود ندارند، خاطر نشان کرد: با مزاحمان خیابانی برخورد جدی خواهد شد.

کشوری از اجرای طرح پاکسازی و شناسایی فروشندگان موادمخدر در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این طرح به زودی در استان با محوریت شهر کرمانشاه اجرا می‌شود و در این طرح توزیع‌کنندگان خرد و معتادان ولگرد جمع‌آوری می‌شوند.

وی در پایان افزود: طرح برخورد با بدحجابی از هفته گذشته در کرمانشاه شروع شده است و با افرادی که از پوشش مناسب برخوردار نباشند و با مخالف با موازین شرعی در قالب این طرح برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول