اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک ماه گذشته در اسد‌آباد صورت گرفت

کشف 7 کیلوگرم انواع مواد مخدر / دستگیری 7 قاچاقچی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد از کشف و ضبط هفت کیلو و 700 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری هفت قاچاقچی و 12 معتاد در سطح شهرستان اسدآباد در طول یک ماه گذشته خبر داد.

کشف 7 کیلوگرم انواع مواد مخدر / دستگیری 7 قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد خسرو طاهری صبح امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد از کشف و ضبط 213 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در این راستا 75 قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از کشف و ضبط هفت کیلو و 700 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری هفت نفر قاچاقچی و 12 نفر معتاد در سطح شهرستان اسدآباد در طول یک ماه گذشته خبر داد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 10 نقطه آلوده در سطح شهرستان شناسایی و پاکسازی شده است.

وی در ادامه در ابتدای سخنان خود طی انتقادی اذعان داشت: برخی رسانه‌ها در جلسات که حضور پیدا می‌کنند مطالب را به صورت گفت‌وگو با مسئولان درج می‌کنند و این درحالی است که این مطالب در جلسات مطرح و هیچ گونه گفت‌وگویی با خبرنگاری انجام نشده است.

بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه ساماندهی مراکز ترک اعتیاد به عنوان یکی از برنامه‌های دولت در سال ‌جاری در دستور کار است، اظهار داشت: این مراکز به صورت قانونی زیر نظر دولت اداره خواهند شد.

محمدرسول طاهری با اشاره به اینکه با یک برنامه منسجم و مدون با نیروی انتظامی، معتادان برای ترک اعتیاد به بیمارستان امیرالمؤمنین منتقل می‌شوند، افزود: البته باید برای انجام این امر یک همکاری بین مسئولان بهداشت و درمان و ستاد مبارزه با مواد مخدر و قوه قضائیه باشد که امیدواریم این امر محقق شود.

وی با تأکید بر آموزش‌های همگانی در راستای مبارزه و مقابله با این بلای خانمانسوز، تصریح کرد: می‌طلبد که این پیشگیری‌ و آموزش‌ها از مدارس آغاز شود چرا که این مراکز تعلیم و تربیت بهترین مکان برای ترویج و فرهنگ‌سازی است.

انتهای پیام/89008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول