اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان صورت گرفت

کشف یک تن تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بار دیگر با کشف حدود یک تن تریاک از سوداگران مرگ ضربه سنگینی بر شبکه مافیایی حمل و ترانزیت مواد مخدر وارد کرد.

کشف یک تن تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، رضا ناظری درباره نحوه و چگونگی این عملیات موفقیت‌آمیز اظهار داشت: این عملیات در محور سراوان به خاش انجام شد که طی آن مأموران زبده و مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اجرای کمین موفق شدند یک کاروان مسلح مواد مخدر را شناسایی و زمین گیر کنند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی تیم‌های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر اخباری در زمینه انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر به کشور به دست آمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بیان کرد: در تحقیقات و بررسی‌های اولیه مأموران در خصوص صحت این اخبار مشخص شد قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را وارد کشور کرده و قصد دارند از مناطق خالی از سکنه و جاده‌های فرعی شهرستان سراوان این محموله را وارد شهر خاش کنند تا در فرصت مناسب به دیگر نقاط کشور و استان منتقل کنند.

ناظری اضافه کرد: به دنبال صحت این اخبار بلافاصله اکیپ‌هایی از زبده‌ترین و مجرب‌ترین مأموران به مناطق فرعی که احتمال تردد این کاروان قاچاق می‌رفت اعزام و موفق شدند در این عملیات شبانه پس از چند ساعت درگیری مسلحانه سوداگران مرگ را که با یک دستگاه تویوتا وانت و پژو وارد کمین نیروهای عمل کننده شده بودند، زمین گیر کنند.

وی بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه تعداد 99 کیسه تریاک به وزن 993 کیلو و 250 گرم کشف و ضبط و یکی از قاچاقچیان مواد مخدر نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و پاکسازی منطقه از لوث اشرار مسلح همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/75002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول