اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خبر داد

دستگیری عاملان قتل در کوه‌های ماشیک چابهار

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان قتل جوان 30 ساله در کوه‌های ماشیک چابهار دستگیر شدند.

دستگیری عاملان قتل در کوه‌های ماشیک چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محسن عطار اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر یک مورد قتل عمد در کوه‌های ماشیک واقع در روستای تیس کوپان چابهار، بلافاصله با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه مأموران پس از 10 کیلومتر پیاده‌روی در صحنه حاضر و تحقیقات اولیه خود را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در صحنه با پیکر بی‌جان مردی 30 ساله به هویت «عبدالله. د» رو به رو شدند که با گلوله به قتل رسیده بود و در همین راستا تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتلان آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از انجام پاره‌ای از تحقیقات مشخص شد که این فرد با استفاده از یک قبضه سلاح کلت کمری توسط فردی به نام «واحد. ر» به قتل رسیده که قاتلان پس از ارتکاب به جرم با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره‌ای رنگ از محل متواری شدند که با توجه به این اطلاعات به دست آمده، مأموران برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری این قاتل تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

عطار ادامه داد: در ادامه تحقیقات فردی به نام «یاسر د» در گفته‌هایش به پلیس اظهار داشت دامادش به هویت «امام بخش. ر» بهمراه چند نفر دیگر دخترش را از داخل منزل ربوده و متواری شده‌اند که وی به همراه مقتول برای رهایی دخترش از دست دامادش به محل اختفاء وی رفته بودند که با تیراندازی آنان «عبدالله. د» به قتل می‌‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات این فرد، پلیس برای شناسایی محل اختفاء این افراد فعال شدند که نهایتا محل اختفاء متهمان «واحد. ر» و «امام بخش. ر» در محدوده روستای رمین شناسایی شد که پس از انجام هماهنگی‌های قضایی لازم طی عملیاتی غافلگیرانه این افراد دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: این متهمان پس از رو به‌ رو شدن با مدارک به قتل و فرار از صحنه جرم اعتراف کردند که با توجه به ادله موجود متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند.

انتهای پیام/75002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول