اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زهک خبر داد

دستگیری 3 شرور مسلح در شهرستان زهک

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: سه شرور مسلح در شهرستان زهک دستگیر شدند.

دستگیری 3 شرور مسلح در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمد کوچکزایی اظهار داشت: در پی انجام تیراندازی توسط شخصی به هویت «محسن» در شهرستان زهک و متواری شدن وی، مراتب برای کشف و شناسایی محل اختفاء این متهم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از جمع‌بندی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اختفاء این متهم در منزل برادرش در یکی از روستای‌های این شهرستان، مأموران انتظامی طی عملیات غافلگیرانه‌ای پس از محاصره کردن محل اختفاء این شرور وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی زهک عنوان کرد: در بازدید به عمل آمده از مخفیگاه این متهم، دو قبضه سلاح شکاری تپانچه‌ای فاقد جواز، یک قبضه تفنگ بادی، یک قبضه شمشیر، دو قبضه خنجر، یک عدد سیم‌چین مخصوص سرقت کابل برق، یک دستگاه رسیور، یک دستگاه دیش، یک دستگاه ال ان بی، مقادیر قابل توجهی تریاک کشف و در این ارتباط دو نفر دیگر از همدستان وی به نام‌های «عبداله.چ و حسینعلی.ش» دستگیر شدند.

کوچکزایی در پایان اذعان داشت: این متهمان به همراه اموال مکشوفه و سلاح‌های غیرمجاز که بنا بر اسناد موجود از آنان در سرقت کابل‌های برق استفاده می‌کردند برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول