اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین کنگره پیشگامان پیشرفت کشور صورت گرفت

کسب رتبه نخست انجمن علمی، دانشجویی اقتصاد دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار

در سومین کنگره پیشگامان پیشرفت، انجمن علمی، دانشجویی اقتصاد دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار در کشور، رتبه نخست را کسب کرد.

کسب رتبه نخست انجمن علمی، دانشجویی اقتصاد دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، در سومین کنگره پیشگامان پیشرفت که با هدف ارتقای مشارکت و نقش‌آفرینی مؤثر جوانان و دانشجویان سراسر کشور در الگوی پیشرفت که پنجم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در مجموعه فرهنگی، اداری ولایت برگزار شد، انجمن علمی، دانشجویی اقتصاد دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار موفق به کسب رتبه اول این همایش کشوری شد.

در این کنگره که هزار نفر از دانشجویان و جوانان سراسر کشور شامل دانشجویان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان، راهبران انجمن‌های علمی و تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی، دانشجویان و جوانان اهل قلم و بیان و صاحبان دیدگاه‌های راهبردی و ایده‌های اجتماعی نوین حضور یافتند بیش از 673 مقاله و نوشتار کوتاه و وبلاگ و آثار تصویری (فیلم کوتاه، پویانمایی و چندرسانه‌ای) از طریق الکترونیکی به وبگاه سومین کنگره پیشگامان پیشرفت ارسال شد.

پس از ارزیابی و داوری تخصصی، انجمن علمی، دانشجویی اقتصاد دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار توانست رتبه نخست سومین کنگره کشوری پیشگامان پیشرفت را به همراه اعطای 10 میلیون ریال کمک هزینه برای هزینه‌کرد در برنامه‌های علمی و فرهنگی در زمینه پیشرفت، لوح تقدیر و تندیس کنگره را کسب کند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول