اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قرآنی منطقه 3 کشور صورت گرفت

کسب 16 عنوان برتر دانشجویان قرآنی دانشگاه فردوسی مشهد

بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه‎های منطقه سه کشور 12 اردیبهشت ماه جاری با حضور دانشگاه‎ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی منطقه سه کشور در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.

کسب 16 عنوان برتر دانشجویان قرآنی دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد،  120 نفر در این دور از مسابقات در بخش شفاهی و در رشته‎های ترتیل، قرائت و حفظ پنج، 10، 20 و کل قرآن کریم شرکت داشتند.

دانشجویان قرآنی دانشگاه فردوسی مشهد در این دوره از مسابقات، موفق به کسب 16 عنوان برتر در مرحله منطقه‎ای بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآنی دانشگاه‎های سراسر کشور در دانشگاه گیلان شدند.

بر اساس این گزارش در رشته قرائت تحقیق حمید ایماندار رتبه دوم و امید حسینی‌نژاد رتبه سوم را کسب کردند و در رشته قرائت خواهران نیز مریم نصیری به رتبه سوم دست یافت.

همچنین در رشته قرائت ترتیل آقایان داود خلوصی سوم شد و رده خواهران فرزانه کلالی رتبه اول را کسب کرد.

در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم آقایان نیز جواد شکور رتبه دوم و اسد احراری رتبه سوم را کسب کرد و در رده خواهران این رشته نیز عقیله مختاری اول شد و عالیه جوان در مکان دوم جای گرفت.

همچنین در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم برادران جواد نصیری‌وطن رتبه دوم را کسب کرد و در رده خواهران منیره حسین‌زاده دوم شد ضمن اینکه در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم برادران محمد خاکپور رتبه سوم را کسب کرد و در رده خواهران این رشته، ویدا ودیعی در مکان دوم ایستاد.

در رشته حفظ کل قرآن کریم برادران نیز حسن زرنوشه فراهانی اول شد و حسن گرمی به مقام دوم دست یافت و در رده خواهران این رشته نیز نجمه ملک‎پورزاده در جای دوم ایستاد.

لازم به ذکر است، مسابقات قرآنی دانشگاه‎های سراسر کشور هر ساله از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در رشته‏‎های قرائت، ترتیل و حفظ در پنج، ده، بیست و سی جزء در مرحله منطقه‎ای و کشوری برگزار می‎گردد.

مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآنی دانشگاه‎‏های سراسر کشور تیرماه سال جاری برگزار می‎شود.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول