اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آیینی

نونهالان قرآنی کنگان تجلیل شدند

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، نونهالان قرآنی کنگان تجلیل شدند.

نونهالان قرآنی کنگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان امام جمعه کنگان صبح امروز در آیین تجلیل از نونهالان قرآنی کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل قرآنی و دینی در جامعه امری لازم است و باید جوانان و نوجوانان را با قرآن مانوس کنیم.

حجت‌الاسلام محمود محمودی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این امر خیر، آموزش و حفظ قرآن کریم را از رسالت‌های مهم فعالین فرهنگی عنوان کرد و خواستار تداوم چنین مراسماتی شد.

وی اضافه کرد: قرآن کامل‌ترین کتاب است و عمل به دستورات قرآن موجبات سلامت جامعه می‌شود و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

امام جمعه کنگان یادآور شد: مسئولان فرهنگی باید در گسترش فرهنگ قرآنی تلاش بیشتری کنند و باید با کیفیت‌بخشی به برنامه‌های قرآنی نسبت به جذب جوانان اهتمام ورزیم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان نیز بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی در راستای جذب جوانان به فعالیت‌های قرآنی تلاش زیادی انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی افزود: در این شهرستان شاهد همکاری مطلوبی در ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان تصریح کرد: تشویق کودکان برای انجام و تکرار رفتارهای مطلوب از عمده‌ترین راهکار های تربیتی محسوب می‌شود به ویژه رفتارهایی که مرتبط با فرهنگ دینی این مرز و بوم محسوب می‌شود.

اهرمی گفت: این جشن در واقع به منظور تجلیل و تشویق نونهالان مانوس با قرآن مجید که در سال 91 به فراگیری اصول تجوید و حفظ آیات وحی نائل آمده‌اند برگزار شده است.

اجرای قرائت و حفظ قرآن کریم توسط نونهالان از برنامه‌های این مراسم بود و در پایان این برنامه نیز به حافظان نونهال هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

انتهای پیام/2451/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول