اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون رئیس جمهور

خادمان زیارتی در قم تجلیل می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: در همایش بین‌المللی زیارت از 30 نفر خادمان فرهنگی زیارتی در استان قم با حضور معاون رئیس جمهور تقدیر می‌شود.

خادمان زیارتی در قم تجلیل می‌شوند

حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم از برگزاری همایش بین‌المللی زیارت در قم خبر داد و اظهار کرد: این همایش با هدف معرفی ظرفیت‌های زیارت در زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری مذهبی و بررسی ابعاد گوناگون گردشگری مذهبی در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم صبح یکشنبه 15 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور محمدشریف ملک‌زاده معاون رئیس جمهور و جمعی از متولیان زیارت در قم برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم ادامه داد: در این مراسم که تا بعد از ظهر به طول خواهد انجامید ضمن قرائت پیام مراجع عظام، معاون رئیس جمهور و استاندار قم در ارتباط با زیارت به ایراد سخن خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: در این همایش مسئولان و مدیران حوزه علمیه، آستان مقدس حضرت معصومه (س)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسجد جمکران، اداره کل حج و زیارت استان قم و دیگر متولیان زیارت در قم حضور خواهند داشت.

حسینی با تاکید بر اینکه تشویق لازمه ادامه یک کار موفق است گفت: 30 نفر از خادمان فرهنگی زیارتی در قم تجلیل می‌شوند.

وی همچنین از برگزاری یک کارگاه زیارتی در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: نخستین مرکز گردشگری مذهبی در قم گشایش خواهد یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این همایش معاون رئیس جمهور از پروژه بلوار پیامبر اعظم (س)، مسجد اعظم، مسجد مقدس جمکران و گنجینه آثار مراجع بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/78005/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول