اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

عملکرد مجموعه مدیریت شهری قزوین قابل تقدیر است

امام جمعه قزوین گفت: عملکرد مجموعه مدیریت شهری قزوین قابل تقدیر است.

عملکرد مجموعه مدیریت شهری قزوین قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با شهردار قزوین، مدیران و معاونان شهرداری و شورای اسلامی قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: عملکرد شهرداری قزوین به دلیل ساخت زیرگذرها، تقاطع‌ها و دیگر امور عمرانی که برای رفاه حال شهروندان در سطح شهر انجام داده، قابل تقدیر است.

وی افزود: شهردار قزوین یکی از شهرداران موفق و نمونه استان بوده که توانسته با همدلی و همکاری صمیمانه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و برنامه‌ریزی‌های منظم پروژه‌های عمرانی خوبی را در سطح شهر به مرحله اجرا درآورد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمت در راه رضای خدا امری مهم برای کارکنان مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین است، تصریح کرد: باید همیشه در کارهای خود این خدمت‌گذاری را ادامه داده و خداوند متعال را ناظر کار خود قرار دهیم.

باریک‌بین با اشاره به اینکه نظارت امری مهم و با ارزش است، گفت: برخی از مهندسان ساختمان با وجودی که در تخصص خود توانایی‌های خیلی خوبی دارند، ولی در مباحث مربوط به مسائل مذهبی و دینی دقت کافی نداشته و یا آگاهی کافی در این زمینه‌ها ندارند.

وی در خصوص نظارت بیشتر بر عملکرد این گروه از مهندسان تأکید کرد و افزود: باید مسئله نظارت بر این مهندسان جدی گرفته شود تا دیگر شاهد نادیده گرفتن مسائل دینی در عملکرد آنان نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: مردم قزوین قدردان تلاش‌های شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر هستند.

باریک‌بین تصریح کرد: شورای اسلامی شهر قزوین یکی از شوراهای موفق در سطح استان بود که این موفقیت به دلیل همکاری خوب با مجموعه شهرداری بوده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که در خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود، افراد متخصص و توانمند وارد این عرصه شوند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار عباس ظاهری، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و مسعود نصرتی، شهردار قزوین در خصوص تصویب طرح‌ها و اجرایی شدن آن‌ها گزارشی ارایه کردند.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول