اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

المان میدان مینودر قزوین دومین المان بزرگ کشور است

شهردار قزوین گفت: المان میدان مینودر دومین المان بزرگ در کشور است که امروز توسط مسئولان ارشد استانی افتتاح شد.

المان میدان مینودر قزوین دومین المان بزرگ کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود نصرتی در مراسم افتتاح المان میدان مینودر قزوین اظهار داشت: المان میدان مینودر دومین المان بزرگ در کشور است که به مناسبت هفته شوراها توسط مسئولان ارشد استانی در حال افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه برای احداث المان میدان مینودر در سال 85 به طراحان فراخوان داده شده است،‌ یادآور شد: 84 طرح از کشور و سه طرح خارج از کشور برای احداث این پروژه به شهرداری قزوین رسیده که با نظر هیئت داوران یک طرح از میان آن‌ها انتخاب شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه طرح المان میدان مینودر در کشور بی‌نظیر است، اذعان داشت: در زیرزمین این المان با تغییر کاربری موزه دائمی و گالری افتتاح شده تا علاقه‌مندان از آن بازدید کنند.

این مسئول اضافه کرد: موزه دائمی و گالری در زیرزمین المان میدان مینودر از بزرگترین و شاخص‌ترین فضاهای هنری در شهر قزوین است.

نصرتی با بیان اینکه طرح المان میدان مینودر از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است، ابراز داشت: بعد از میدان آزادی در تهران این المان بزرگترین نماد شهری در کشور است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه نوع سازه المان میدان مینودر در کشور بی‌نظیر است، اظهار داشت: در بالای این المان آیه قرآنی با مضمون دعوت به شهر امن حک شده است که از مسافران و شهروندانش با آغوش باز و گرم استقبال می‌کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: محوطه‌‌سازی سالن‌های المان میدان مینودر تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/77009/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول