اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قزوین خبر داد

افتتاح پروژه دیتاسنتر با اعتبار 3.5 میلیارد ریالی در قزوین

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری قزوین گفت: پروژه دیتاسنتر با اعتبار 3.5 میلیارد ریالی و با هدف یکپارچه‌سازی داده‌های الکترونیکی در شهرداری قزوین به بهره‌برداری رسیده است.

افتتاح پروژه دیتاسنتر با اعتبار 3.5 میلیارد ریالی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن اسفندیاری در مراسم افتتاح پروژه دیتاسنتر با بیان اینکه این پروژه با اعتبار 3.5 میلیارد ریال در مدت شش ماه به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: افتتاح این پروژه از مهم‌ترین اقدامات شهرداری قزوین در یکپارچه‌سازی داده‌های الکترونیکی است.

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری قزوین با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه دیتاسنتر از دی ماه سال گذشته آغاز شده است، اذعان داشت: این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه دیتاسنتر می‌تواند داده‌های الکترونیکی شهرداری قزوین را متحد و یکپارچه‌سازی کند، ابراز داشت: این مرکز داده همه نرم‌افزارها و سرورها را جمع‌آوری کرده است تا در صورت نیاز گزارش‌دهی اطلاعات را با سهولت بیشتری انجام دهد.

اسفندیاری برخوردار بودن پروژه دیتاسنتر به  فضای ذخیره‌سازی اطلاعات سیستم‌های امنیتی مانند اعلام آتش‌سوزی را از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری قزوین اضافه کرد: اگر سرورهای دیتاسنتر با مشکلی مواجه شود، می‌توان سرور دیگری را جایگزین آن کرد تا بدون اینکه عیب و نقصی در ادامه کار پیش آید و تحقق این مهم از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است.

وی با بیان اینکه دیتاسنتر جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی است، اظهار داشت: شهرداری قزوین آماده ارائه این خدمات به سایر شهرهای استان قزوین است.

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری قزوین با اشاره به اینکه دیتاسنتر تحمل زلزله هفت ریشتری را دارد، ابراز داشت: این پروژه در راستای ارائه خدمات الکترونیک به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/77009/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول