اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ارشد استانی صورت گرفت

افتتاح پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین با اعتبار 720 میلیارد ریال

پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین با اعتبار 720 میلیارد ریال با حضور مسئولان ارشد استانی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین با اعتبار 720 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امروز به مناسبت هفته شوراها پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین با اعتبار 720 میلیارد ریال با حضور مسئولان ارشد استانی به بهره‌برداری رسید.

مسئولان ارشد استانی از جمله نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، استاندار قزوین، شهردار قزوین، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان قزوین، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و مدیران سازمان‌های شهرداری قزوین حضور داشتند.

پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین المان مینودر، تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری، اتمام بلوار شهید مطهری و پل ایثار بوده است که امروز با اعتبار 180 میلیارد ریال توسط مسئولان ارشد استانی به بهره‌برداری رسید.

المان میدان مینودر با اعتبار 23 میلیارد ریال، پروژه دیتاسنتر با اعتبار 3.5 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین است که امروز به مناسبت هفته شوراها افتتاح شد.

در این مراسم همچنین مسئولان ارشد استانی مجموعه سعدالسلطنه سرای بهشتیان را با اعتبار 18 میلیارد ریال که به مدت 11 ماه زمان عملیات اجرایی این پروژه بود افتتاح کردند.

ادامه مرمت و بازسازی سرای نگار مجموعه سعدالسلطنه با اعتبار 11 میلیارد ریال که در مدت 12 ماه عملیات اجرایی آن به پایان رسید از دیگر پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین بود که با حضور مسئولان ارشد استانی به بهره‌برداری رسید.

همچنین مسئولان ارشد استانی ادامه مرمت و بازسازی حیاط مجموعه سعدالسلطنه با اعتبار بیش از 35 میلیارد ریال که در مدت 12 ماه عملیات اجرایی آن به پایان رسیده بود را افتتاح کردند.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول