اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راور:

مردم در کارهای شهرداری مشارکت کنند

امام جمعه راور گفت: مردم باید در زمینه ساختن یک شهر زیبا با شهرداری مشارکت کنند و با روحیه همدلی و وحدت، مسئولان را در ساختن و آبادانی شهر یاری کنند.

مردم در کارهای شهرداری مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الاسلام علی تویسرکانی در همایش شهر و شهروند در راور به نقش شوراها و داشتن روحیه مشارکت و همدلی اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه شوراها در مرحله اول انتخاب شهردار است که باید تمام ویژگی‌های کار و تلاش و تعهد و تخصص را در این زمینه داشته باشند.

وی به نقش مردم در زمینه داشتن یک شهر زیبا اشاره کرد و افزود: مردم باید در این زمینه مشارکت و همت کنند و با روحیه همدلی و وحدت، مسئولان را در ساختن و آبادانی شهر یاری کنند.

تویسرکانی، یک شورا و یک جامعه موفق را به داشتن صفات انتخاب، انتظار، اشتیاق، احتمال، ابتکار و ابتهاج توصیه کرد و گفت: با داشتن این صفات و تقویت آنها در خود و جامعه، آن شهر به سمت آبادی و پیشرفت و توسعه می‌رود.

امام جمعه راور، اقدامات یک سال گذشته شهرداری راور را ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: شهرداری با وجود مشکلات مالی و نبود امکانات کافی، کارهای ماندگار و خوبی را به انجام رسانده که باید از همت و تلاش شهردار تقدیر کرد.

مالک اژدری، شهردار راور نیز هدف از برگزاری این همایش را استفاده از نظرات و پیشنهادات مردم و صاحب‌نظران دانست و گزارش کوتاه از اقدامات و عملکرد شهرداری راور را در یکسال گذشته ارائه کرد.

وی به خرید دستگاه‌ها و امکانات جدید اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 30 هزار متر جدول‌گذاری، 15 هزار متر سنگ‌فرش با هزینه 6 میلیارد و ریال و بیش از 70 هزار متر آسفالت با هزینه 10 میلیارد ریال، ساخت پارک 17 شهریور، تکمیل بوستان یاس و پارک ولی‌عصر انجام شده است.

اژدری به ساخت و اصلاح ورودی‌های شهر اشاره کرد و بیان داشت: کار ساخت و جدول‌گذاری و فضای سبز ورودی‌های شهر از دو سمت کرمان و مشهد انجام و در آینده نزدیک ساخت میدان بزرگ امام رضا (ع) نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به گوشه‌ای از مشکلات گفت: عدم وجود کارخانه آسفالت و ماشین‌آلات پخش آن و درآمد پایین شهرداری گوشه‌ای از این موارد است، اما با همه این مشکلات کارکنان شهرداری در این مدت کارهای خوبی را به انجام رسانده‌اند.

نتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول