اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد اعلام کرد

تعامل با شهروندان رویکرد شهرداری فرون آباد / دیدار چهره به چهره شهردار فرون آباد با مردم

شهردار فرون‌آباد گفت: رویکرد شهرداری در تعامل با مردم از طریق حضور در ملاقات‌ها و نشست‌های صمیمانه است.

تعامل با شهروندان رویکرد شهرداری فرون آباد / دیدار چهره به چهره شهردار فرون آباد با مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران علی بند علیان در جلسه ملاقات عمومی با شهروندان اظهار کرد: رویکرد شهرداری در تعامل با مردم از طریق حضور در ملاقات‌ها و نشست‌های صمیمانه است.

شهردار فرون‌آباد در ملاقات حضوری به مشکلات و خواسته‌های بیش جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را در ارتباط با نیازهای آنان صادر کرد.

علیان طبق روال برنامه هفتگی ملاقات‌های مردمی، با شهروندان دیدار و گفت‌وگو کرد و به بررسی مشکلات و پیشنهادات مطروحه از سوی شهروندان پرداخت. 

وی در این دیدار چند ضمن تأکید بر تعامل مردم و مدیران خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف مدیران باید جلب اعتماد و رضایت عموم مردم باشد که بر همین اساس رویکرد شهرداری در تعامل با مردم از طریق حضور در ملاقات‌ها و نشست‌های صمیمانه است.

علیان در ادامه افزود: شهرداری و کلیه پرسنل شاغل در آن تمام سعی و اهتمام خود را در راستای تکریم ارباب رجوع و رضایت‌مندی آنان به کار می‌گیرند.

شهردار فرون‌آباد عنوان کرد: شهرداری به‌عنوان یکی از مهمترین دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهر نیازمند مساعدت بیشتر همشهریان در حوزه شهری است تا آبادانی و توسعه متوازن شهری سرعتی دو چندان یابد.

در این نشست همزمان با طرح مسائل و مشکلات موجود از سوی حاضران، شهردار فرون‌آباد پس از مشاهده و بررسی پیشنهادات، دستورات لازم را جهت رفع مشکلات مطرح شده به مسئولان واحدهای مختلف صادر نمود.

گفتنی است در این دیدار تخفیف در عوارض اضافه ساخت بناها، کاهش عوارض تخلفات کمیسیون ماده 100، استفاده از تخفیفات عوارض نوسازی ساختمان و مساعدت در عوارض اتمام بنا از جمله اهم درخواست‌های شهروندان فرون‌آبادی از شهردار بود.

انتهای پیام/2462/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول